نخستین تصاویر رسمی آنر مجیک 6 پرو در فضای آنلاین منتشر شد

امروز نخستین تصاویر رسمی از گوشی پرچمدار سری آنر مجیک 6 در فضای اینترنت منتشر شد. یک افشاگر مشهور چینی با شناسه Digital Chat Station مدعی شده که این تصاویر متعلق به گوشی هوشمند آنر مجیک 6 پرو هستند. در عین‌حال فرد افشاگر چند تصویر تکمیلی دیگر را نیز منتشر و جزئیاتی را در رابطه با این محصول فاش کرد.

بر این اساس آنر مجیک 6 پرو از طراحی مشابه با مدل نسل قبلی خود برخوردار است؛ اما اکنون قاب بلوک دوربین به یک مربع با گوشه‌های گرد شده شباهت داشته و دوربین جلویی دوگانه نیز از گوشه بالایی سمت چپ نمایشگر به مرکز آن منتقل شده است.

آنر مجیک 6 پرو دقیقا همانند آنر مجیک 5 پرو از زوم هیبریدی 100 برابری پشتیبانی می‌کند. اما در عین‌حال سیستم دوربین یک نوآوری مهم یعنی لنز با دیافراگم متغیر را نیز در خود جای داده است. ظاهرا حداقل و حداکثر میزان گشودگی دیافراگم لنز برابر با f/4.0 و f/1.4 خواهد بود. این مشخصه در گوشی‌های هوشمند هواوی نیز به چشم می‌خورد.

این گوشی بر پایه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام تولید شده و از اتصال ماهواره‌ای دو جانبه نیز پشتیبانی خواهد کرد. ویژگی ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه پیش‌تر تست شده و نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که آنر مجیک 6 پرو در مقایسه با هواوی میت 60 پرو امکان 5 دقیقه مکالمه پیش‌تر از طریق ماهواره را فراهم می‌کند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی‌های پرچمدار سری آنر مجیک 6 پرو طی روز 11 ژانویه (21 دی ماه) در کشور چین معرفی خواهند شد. این سری شامل 3 مدل مختلف با اسامی آنر مجیک 6، آنر مجیک 6 پرو و آنر مجیک 6 پورش دیزاین خواهد بود.

افشاگر با شناسه Digital Chat Station پیش‌تر برای نخستین بار مشخصات و زمان عرضه گوشی‌های ردمی K50 و شیائومی 12 را به‌طور دقیق گزارش کرد.

نوشته نخستین تصاویر رسمی آنر مجیک 6 پرو در فضای آنلاین منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.