لنوو در تدارک عرضه یک لپ‌تاپ با نمایشگر و پنل پشتی شفاف است

بر اساس گزارش وبسایت Windows Central شرکت لنوو روی توسعه یک لپ‌تاپ مفهومی با نمایشگر و پنل پشتی شفاف کار می‌کند. این محصول جدید احتمالا ضمن برگزاری رویداد MWC 2024 در شهر بارسلون رونمایی خواهد شد. این مراسم در پایان ماه جاری میلادی برگزار می‌شود.

این دستگاه متعلق به سری ThinkBook بوده و وجود صفحه‌کلید با کلیدهای عددی نشان می‌دهد که طول قطر نمایشگر برابر با 15 یا 16 اینچ خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل ویندوز 11 خواهیم بود.

در رابطه با ویژگی‌های این محصول هیچ‌گونه جزئیات دیگری منتشر نشده است؛ اما برای دستگاه‌های مفهومی از این‌دست معمولا از جدیدترین پلتفرم‌های ساخت شرکت اینتل استفاده می‌شود.

همان‌طور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ اجزای اصلی درپوش در قسمت پایینی و ناحیه مات قرار خواهد گرفت. بر اساس رندرها مشخص نیست که آیا این نمایشگر از نوع معمولی یا لمسی خواهد بود.

نوشته لنوو در تدارک عرضه یک لپ‌تاپ با نمایشگر و پنل پشتی شفاف است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.