گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد 2 با تراشه تنسور G4 در راه است

بر اساس شایعات جدید، شرکت گوگل برای گوشی پیکسل فولد نسل آینده خود از به‌کارگیری تراشه تنسور G3 صرفنظر کرده و مستقیما به سراغ مدل تنسور G4 خواهد رفت.

انتظار می‌رود که گوشی‌های پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو گوگل مجهز به تراشه تنسور G4 طی ماه اکتبر امسال معرفی شوند. بنابراین در صورت به‌کارگیری این نیمه‌هادی در گوگل پیکسل فولد 2 این گوشی تاشو احتمالا در کنار سری پیکسل 9 رونمایی خواهد شد.

نخستین نسل پیکسل فولد همزمان با برگزاری رویداد Google I/O طی سال میلادی گذشته معرفی شد. این کنفرانس به‌طور معمول طی ماه مه برگزار می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع انتظار می‌رود که گوگل پیکسل فولد 2 نیز در ماه مه امسال معرفی شود؛ اما در صورت صحت شایعات اخیر ظاهرا این‌طور نیست.

تراشه‌های تنسور گوگل به لحاظ عملکرد هیچ‌گاه رکوردشکنی نکرده‌اند. بنابراین چند ماه بیش‌تر انتظار کشیدن برای معرفی دستگاه جدید پیکسل فولد با تراشه قدرتمندتر، ایده چندان بدی به‌نظر نمی‌رسد. از سوی دیگر ظاهرا گوگل سرگرم تست پیکسل فولد 2 با حافظه رم 16 گیگابایتی است. این میزان رم، بالاترین رقم موجود در تاریخ عرضه دستگاه‌های پیکسلی به‌شمار می‌رود. همچنین حافظه داخلی پرسرعت UFS 4.0 نیز در مقایسه با نمونه UFS 3.1 به‌کارگیری شده در نخستین نسل پیکسل فولد یک پله پیشرفته‌تر است.

پیش از این شاهد افشای جزئیاتی درباره گوشی‌های پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو بوده‌ایم؛ اما تا این لحظه هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با گوگل پیکسل فولد 2 منتشر نشده است. این موضوع به خودی خود می‌تواند شایعات امروز را به شکل غیرمستقیم مورد تائید قرار دهد.

نوشته گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد 2 با تراشه تنسور G4 در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.