تصویر جدید آیفون 16 اپل با مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

طی مدت چند ماه گذشته شرکت اپل مشغول تست طراحی‌های مختلف برآمدگی دوربین برای مدل‌های استاندارد سری آیفون 16 بوده است. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپانی آمریکایی در این رابطه تصمیم‌گیری کرده است.

وبسایت MacRumors بر اساس اطلاعات لو رفته دریافتی خود رندرهایی از آیفون 16 را ایجاد نموده است. در عین‌حال گوشی هوشمند نمایش داده شده در اینجا با الگوهای پیش‌تر منتشر شده شباهت دارد. روز گذشته این الگوها از سوی یک افشاگر قابل اعتماد منتشر شدند.

در حال حاضر 100 درصد مشخص نیست که آیا آیفون 16 با همین مدل‌های رنگی به بازار عرضه خواهد شد یا خیر.

ماژول برجسته دوربین دارای دو حلقه مجزا برای دوربین استاندارد عریض و یک لنز فوق‌عریض است. چیدمان عمودی دوربین در طول فرآیند نمونه‌سازی ثابت باقی مانده و اپل موقعیت فلاش یا لنزهای دوربین را تغییر نداده است.

دستگاه جدید حقیقتا به گوشی آیفون X عرضه شده در سال 2017 شباهت دارد. اگرچه اپل برای آیفون 12 نیز از دوربین با چیدمان عمودی استفاده کرده است؛ اما این ماژول دارای برآمدگی مربعی‌شکل عریض‌تری بود و فلاش و میکروفون را نیز در خود جای داده بود.

وبسایت MacRumors خاطرنشان می‌کند که به لطف موقعیت عمودی دوربین، اپل از قابلیت فیلم‌برداری فضایی در مدل‌های استاندارد آیفون 16 و آیفون 16 پلاس رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر مدل‌های آیفون 15 دارای دوربین با طراحی مورب هستند و از فیلم‌برداری فضایی پشتیبانی نمی‌کنند. این ویژگی هم‌اکنون تنها در سری آیفون 15 پرو و هدست اپل ویژن پرو قابل دسترس است.

پایگاه خبری MacRumors می‌افزاید که این الگو همان چیزی است که ما از نمونه اولیه پیش‌تولید شده گوشی انتظار داریم؛ اما با عرضه نسخه نهایی دستگاه، طراحی آن احتمالا دستخوش تغییر خواهد شد.

نوشته تصویر جدید آیفون 16 اپل با مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.