سامسونگ گلکسی فیت 3 در یک فروشگاه خرده فروشی رویت شد

از زمان عرضه آخرین مدل دستبند هوشمند سامسونگ گلکسی فیت 3 بیش از سه سال گذشته است؛ اما سامسونگ تصمیم گرفته تا با عرضه گلکسی فیت 3 این سری را احیاء نماید.

اطلاعات مربوط به این محصول اخیرا به شکلی گسترده در فضای آنلاین منتشر شده و اکنون یک کاربر موفق به ثبت تصویری از جعبه خرده فروشی گلکسی فیت 3 در یک فروشگاه شده است. بعلاوه جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این دستبند هوشمند نیز فاش شده است.

جعبه‌های مربوط به این محصول اخیرا در یک فروشگاه در شهر دارالسلام کشور تانزانیا رویت شده‌اند. بر این اساس گلکسی فیت 3 با مدل‌های رنگی نقره‌ای و مشکی قابل سفارش خواهد بود. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته، این دستبند احتمالا با یک مدل رنگی دیگر یعنی طلایی- صورتی نیز در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

بر اساس گزارش‌ها گلکسی فیت 3 با برچسب قیمتی 250 هزار شیلینگ (معادل 100 دلار/ 90 یورو/ 80 پوند/ 8 هزار روپیه) روانه بازار خواهد شد. البته این اعداد و ارقام بدون احتساب مالیات و سایر هزینه‌ها اعلام شده‌اند. برای مقایسه جالب است بدانید که گلکسی فیت 2 در زمان عرضه، 60 دلار (8 هزار روپیه) قیمت‌گذاری شده بود.

پکیج خرده فروشی گلکسی فیت 3

سامسونگ یک ابزار کوچک دیگر برای ردیابی وضعیت سلامت را نیز در دست ساخت دارد. این محصول با نام تجاری گلکسی رینگ عرضه می‌شود. اما این محصول احتمالا تا اواخر سال 2024 یا حتی اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه نخواهد شد.

بنابراین کاربران در صورت نیاز به یک دستگاه ردیاب ضربان قلب و گام‌شمار و عدم تمایل به خریداری سری گلکسی واچ می‌توانند گلکسی فیت 3 را به‌عنوان یک گزینه مناسب مدنظر قرار دهند.

در هر صورت تاریخ رونمایی رسمی گلکسی فیت 3 هنوز از سوی سامسونگ اعلام نشده است؛ اما در صورت ارسال دستگاه‌ها به مراکز خرده فروشی، مدت زمان انتظار طرفداران احتمالا چندان طولانی نخواهد بود.

نوشته سامسونگ گلکسی فیت 3 در یک فروشگاه خرده فروشی رویت شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.