نخستین تصاویر زنده از گوشی ردمی A3 در فضای آنلاین منتشر شد

سری ردمی A مقرون‌به‌صرفه‌ترین خانواده گوشی‌های هوشمند ساخت شیائومی به‌شمار می‌رود و این مجموعه احتمالا به‌زودی پذیرای عضو جدیدی خواهد بود. بر اساس تصاویری که توسط یک افشاگر منتشر شده است؛ این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر غول‌پیکر 6.71 اینچی خواهد بود.

برای مقایسه جالب است بدانید که هر 2 گوشی ردمی A1 و ردمی A2 مجهز به نمایشگرهای 6.52 اینچی بودند. ردمی A3 علاوه بر به‌کارگیری نمایشگر بزرگ‌تر، برای نخستین بار در سری A مجهز به نمایشگری با نرخ نوسازی بالا معادل 90 هرتز خواهد بود. البته بایستی توجه داشت که این سری با قیمت‌گذاری کمتر از 10 هزار روپیه به بازار عرضه خواهد شد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که مدل پایه ردمی A2 در زمان عرضه بسیار ارزان‌تر و معادل 6300 روپیه (75 دلار/ 70 یورو) قیمت‌گذاری شد. ردمی A2 با تنها یک پیکره‌بندی حافظه شامل 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شد؛ در حالی‌که مدل پیشرفته‌تر ردمی A2 پلاس مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بود.

با نگاهی به سمت دیگر جعبه خرده فروشی ردمی A3 می‌توان دریافت که یکی از مدل‌های این گوشی هوشمند مجهز به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این پیکره‌بندی احتمالا در پیشرفته‌ترین مدل گوشی قابل دسترس است.

ردمی A1 از طراحی نسبتا کم‌فروغی برخوردار بود و سری A2 نیز بار دیگر از همان الگوی طراحی بهره‌برداری کرد. با این‌حال ردمی A3 با وجود ماژول دوربین برجسته و خیره‌کننده خود دارای ظاهری کاملا متفاوت است. البته به‌نظر می‌رسد که میزان برآمدگی دوربین با مدل پرچمدار شیائومی 13 اولترا کاملا اختلاف دارد. با این‌حال ماژول‌های تعبیه شده در سیستم دوربین پشتی هیچ‌گونه تشابهی با شیائومی 13 اولترا نخواهند داشت.

جعبه خرده فروشی شیائومی ردمی A3 در کنار خود گوشی

دو مدل پیشین مجهز به دوربین‌های ابتدایی 8 مگاپیکسلی در کنار حسگرهای تشخیص عمق بودند. ردمی A3 احتمالا پیشرفتی را در این حوزه تجربه خواهد کرد؛ اگرچه در این رابطه نمی‌توان به‌طور قطعی نظر داد. در واقع استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر و ارتقاء فضای ذخیره‌سازی موجب افزایش هزینه تولید گوشی شده است.

شیائومی از هرگونه اظهارنظر رسمی درباره ردمی A3 خودداری نموده است؛ اما با توجه به اینکه بسته‌های خرده فروشی ظاهرا آماده عرضه به‌نظر می‌رسند؛ لذا احتمالا به‌زودی شاهد رونمایی رسمی از این گوشی اقتصادی خواهیم بود.

طراحی قدیمی ردمی A2 که تا حدودی به ردمی A1 نیز شباهت داشت.

نوشته نخستین تصاویر زنده از گوشی ردمی A3 در فضای آنلاین منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.