مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی A3 فاش شد

یک منبع خبری با شناسه Passionategeekz مشخصات گوشی هوشمند ارزان‌قیمت آینده شیائومی با نام ردمی A3 را فاش کرده است. این محصول احتمالا به‌عنوان جانشین مدل سال گذشته موسوم به ردمی A2 روانه بازار خواهد شد.

ردمی A2 با برچسب قیمتی 75 دلار (70 یورو) در دسترس خریداران قرار گرفت و ردمی A3 نیز با قیمت‌گذاری مشابهی عرضه خواهد شد. با این‌حال دستگاه جدید در برخی جوانب از مدل نسل قبلی خود برتر ظاهر می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه طراحی ردمی A3 به شکل قابل‌توجهی دستخوش تغییر خواهد شد.

بلوک دوربین اصلی ردمی A3 از ظاهری بسیار شبیه به نمونه موجود در شیائومی 13 اولترا برخوردار است. این شباهت در مدل رنگی سبز زیتونی به حداکثر میزان خود رسیده است. زیتونی، گزینه رنگی شاخص برای شیائومی 13 اولترا محسوب می‌شود.

ردمی A3 پیش‌تر در وبسایت چند خرده فروشی آفریقایی رویت شده است. این وبسایت‌ها، تصاویر و مشخصات فنی گوشی اقتصادی آینده شیائومی را فاش کرده‌اند. این دستگاه بر پایه تراشه ساخت شرکت مدیاتک تولید می‌شود؛ اما در این میان به مدل پردازنده مورد استفاده مشخصا اشاره نشده است.

این گوشی هوشمند مجهز به 4 گیگابایت رم (با قابلیت ارتقاء تا سقف 4 گیگابایت از طریق ویژگی رم مجازی) و حافظه فلش eMMC 5.1 با ظرفیت 64 گیگابایت خواهد بود.

این دستگاه مجهز به یک نمایشگر IPS با طول قطر 6.71 اینچ، رزولوشن 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 13 گو ادیشن خواهیم بود. دوربین جلویی گوشی دارای رزولوشن 8 مگاپیکسلی بوده و دوربین اصلی روی پنل پشتی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

ظرفیت باتری گوشی برابر با 5000 میلی‌آمپرساعت بوده و از فناوری شارژ 10 واتی نیز پشتیبانی می‌شود. وزن ردمی A3 برابر با 192 گرم و ابعاد آن معادل با 164.9×76.75×9.09 میلی‌متر خواهد بود.

نوشته مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی A3 فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.