جزئیات طراحی و مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فلیپ فاش شد

بر اساس گزارش‌ها کمپانی شیائومی سرگرم توسعه گوشی‌های تاشو شیائومی میکس فلیپ و شیائومی میکس فولد 4 برای بازار چین است. گمانه‌زنی‌های مطرح شده نشان می‌دهند که شیائومی میکس فلیپ احتمالا در کنار شیائومی 14 اولترا تا پایان ماه فوریه معرفی خواهد شد.

در مقابل، شیائومی میکس فولد 4 احتمالا در 3 ماهه دوم سال رونمایی خواهد شد. یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station اخیرا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo جزئیات مهمی را درباره گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ فاش کرده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است این دستگاه به اولین گوشی شیائومی با مکانیسم تاشو عمودی تبدیل شود.

پست منتشر شده توسط این افشاگر در شبکه اجتماعی Weibo نشان می‌دهد که نمایشگر تاشو داخلی شیائومی میکس فلیپ فاقد هرگونه چین و چروک خواهد بود. انتظار می‌رود که سیستم دوربین دوگانه روی پنل پشتی دستگاه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک ماژول تله‌فوتو باشد.

در بحث طراحی نیز فرد افشاگر ادعا می‌کند که نمایشگر خارجی و سیستم دوربین دوگانه شیائومی میکس فلیپ از جذابیت مناسبی برخوردار خواهند بود. همچنین وی، گزارش‌های پیشین مبنی بر به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای را بار دیگر مورد تائید قرار می‌دهد.

بعلاوه فرد افشاگر به جزئیات بیش‌تری درباره گوشی شیائومی میکس فولد 4 اشاره کرد. بر اساس شنیده‌ها این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بوده و از اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که شیائومی میکس فلیپ و شیائومی میکس فولد 4 از طراحی بسیار باریک و سبکی برخوردار باشند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی میکس فولد 3 از وزن تقریبی 255 تا 259 گرمی برخوردار است. انتظار می‌رود که شیائومی میکس فولد 4 در مقایسه با مدل نسل قبلی خود به میزان قابل‌توجهی سبک‌تر باشد.

اگرچه فرد افشاگر، جزئیات خاصی را مورد بررسی قرار نداده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که کمپانی چینی کیفیت نمایشگر و قابلیت‌های شارژ سریع را برای گوشی‌های شیائومی میکس فلیپ و شیائومی میکس فولد 4 حفظ خواهد کرد. همچنین گفته شده که مدل آینده میکس فولد مجهز به سیستم دوربین چهارگانه شامل یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با رزولوشن 50 مگاپیکسل خواهد بود.

نوشته جزئیات طراحی و مشخصات فنی گوشی شیائومی میکس فلیپ فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.