کاربران گلکسی S24 اولترا از وجود نوار سبزرنگ روی نمایشگر گوشی خود گلایه دارند

کاربران انجمن آمریکایی Reddit تصویری از نمایشگر معیوب گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا را منتشر کردند. در این تصویر یک نوار سبزرنگ روی نمایشگر دستگاه به چشم می‌خورد. البته در یک تصویر دیگر، دو نوار با رنگ‌آمیزی سبز و سفید مشاهده می‌شود.

برای خلاص شدن از شر این نوارهای رنگی مزاحم هیچ راهکاری وجود ندارد. راه‌حل‌های استاندارد نظیر راه‌اندازی مجدد گوشی یا بازگردانی آن به تنظیمات پیش‌فرض کارخانه هیچ کمکی به حل مشکل نمی‌کنند.

اگرچه وجود این مشکل به‌طور گسترده گزارش نشده است؛ اما دو کاربر عکس‌هایی با این نقص را منتشر کرده‌اند. یکی از این دو نفر با نام مستعار Ok_Marketing_6979 گزارش داده که این مشکل در ششمین روز استفاده از گوشی هوشمند پدیدار شده است.

در هر 2 مورد، مالکان گوشی‌ها به اپراتورهای تلفن همراه مراجعه نموده و خواستار تعویض دستگاه خود یا بازپرداخت هزینه آن شدند؛ اما تاکنون هیچ‌کدام از آنها به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.

نوشته کاربران گلکسی S24 اولترا از وجود نوار سبزرنگ روی نمایشگر گوشی خود گلایه دارند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.