تعداد دستگاه‌های اپلی فعال در سراسر جهان از 2.2 میلیارد واحد فراتر رفت

روز گذشته شرکت اپل در جریان انتشار گزارش 3 ماهه نخست سال مالی 2024 خود اعلام کرد که بیش از 2 میلیارد دستگاه آیفون، آیپد، مک و سایر محصولات این برند در سراسر جهان فعال هستند.

تیم کوک؛ مدیرعامل اپل در بیانیه مطبوعاتی این شرکت اعلام کرد: “ما خوشحالیم که اعلام کنیم تعداد دستگاه‌های فعال ما از مرز 2.2 میلیارد واحد فراتر رفته و به بالاترین حد خود در تمامی محصولات و بخش‌های جغرافیایی رسیده است.”

در اختیار داشتن 2.2 میلیارد دستگاه فعال یک رکورد جدید برای کمپانی محسوب می‌شود. اپل آخرین بار در ژانویه سال 2023 تعداد دستگاه‌های فعال خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشته بود. در آن زمان، کمپانی آمریکایی 2 میلیارد دستگاه فعال را در سراسر جهان در اختیار داشت.

اپل اعداد و ارقام مربوط به دستگاه‌های مختلف را به‌صورت تفکیک شده اعلام نکرده است؛ اما تعداد آیفون‌های فعال این شرکت در سراسر جهان از مدت‌ها قبل به بیش از 1 میلیارد دستگاه رسیده است.

نوشته تعداد دستگاه‌های اپلی فعال در سراسر جهان از 2.2 میلیارد واحد فراتر رفت اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.