جزئیات جدید درباره گوشی ردمی K70 اولترا فاش شد

کمپانی شیائومی در تدارک عرضه گوشی جدید ردمی K70 اولترا در بازار خانگی خود یعنی چین است. اما شایعات و اطلاعات لو رفته تا به این لحظه، بخشی از مشخصات این گوشی هوشمند را فاش کرده‌اند. اکنون آخرین شایعه مطرح شده در این زمینه به ظرفیت باتری قدرتمند مورد استفاده برای این گوشی هوشمند اشاره نموده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها غول فناوری چینی در 6 ماهه نخست سال 2024 گوشی‌های ردمی K70 اولترا و ردمی نوت 13 توربو را به بازار عرضه خواهد کرد. جزئیات مربوط به ردمی K70 اولترا طی چند هفته گذشته در فضای آنلاین منتشر شده‌اند و آخرین اطلاعات فاش شده به ظرفیت باتری این گوشی اشاره دارند.

یک افشاگر با نام مستعار Smart Pikachu از طریق انتشار پستی جدید در شبکه اجتماعی Weibo به تشریح مشخصات باتری ردمی K70 اولترا پرداخت. در این پست آنلاین ادعا شده که ردمی K70 اولترا مجهز به یک باتری با ظرفیت بیش از 5000 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. هنگامی‌که یکی از کاربران Weibo از فرد افشاگر پرسید که آیا این موضوع به‌معنای به‌کارگیری یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی است یا خیر؛ وی با ارسال یک ایموجی ساده به این پرسش پاسخ داد.

به‌عبارت دیگر، گوشی جدید ردمی احتمالا انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی دریافت خواهد کرد. بعلاوه اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که تبلت جدید ردمی به‌زودی در بازار چین عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات لو رفته تا به این لحظه پیش‌بینی می‌شود که ردمی K70 اولترا مجهز به یک نمایشگر اولد با رزولوشن 1.5K و حداکثر روشنایی 5000 نیتی باشد. توان پردازشی این گوشی پرچمدار از طریق تراشه Dimensity 9300 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5T و 1 ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 تامین می‌شود. این موارد، کلیه اطلاعات قابل دسترس پیرامون ردمی K70 اولترا تا به این لحظه به‌شمار می‌روند. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

نوشته جزئیات جدید درباره گوشی ردمی K70 اولترا فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.