زمان عرضه گوشی تاشو هواوی Pocket S2 فاش شد

شایعات مطرح شده طی ماه نوامبر 2023 نشان دادند که شرکت هواوی روی توسعه یک گوشی تاشو جدید با نام Pocket S2 کار می‌کند. بعلاوه در آن زمان اعلام شد که این گوشی هوشمند طی ماه دسامبر عرضه خواهد شد. با این‌حال گزارش دیگری که در ماه دسامبر 2023 منتشر شد؛ ادعا کرد که عرضه این محصول به اوایل سال 2024 موکول شده است.

اکنون یک افشاگر چینی با سابقه‌ای معمول، تاریخ عرضه گوشی هواوی Pocket S2 را فاش کرده است. همچنین وی مدعی شده که هواوی یک نوت‌بوک جدید مجهز به پردازنده بومی خود را عرضه خواهد کرد.

به گفته افشاگر چینی انتظار می‌رود که هواوی Pocket S2 در روز 27 فوریه (8 اسفند ماه) به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد. این اظهارات نشان می‌دهد که گوشی تاشو آینده هواوی احتمالا در جریان برگزاری رویداد فناوری MWC 2024 معرفی خواهد شد. فرد افشاگر خاطرنشان می‌کند که توان پردازشی این گوشی احتمالا از طریق ورژن تضعیف شده تراشه کایرین 9000s تامین می‌شود.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی یادآور شد که گوشی‌های پرچمدار سری میت 60 هواوی که در سال گذشته معرفی شده‌اند نیز از تراشه مشابهی استفاده می‌کنند. در خصوص مشخصات فنی هواوی Pocket S2 هنوز هیچ‌گونه شایعه خاصی شنیده نشده است.

افشاگر چینی می‌افزاید که لپ‌تاپ جدید هواوی مجهز به پردازنده Kirin PC نیز به‌زودی معرفی خواهد شد. اگرچه وی به بازه زمانی عرضه این محصول اشاره نکرده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که دستگاه مذکور در کنار گوشی Pocket S2 رونمایی خواهد شد.

رندر پیش‌تر لو رفته از هواوی Pocket S2 که توسط یک افشاگر با شناسه Rodent950 منتشر شده است.

یک افشاگر دیگر اخیرا ادعا کرد که پردازنده Kirin PC هواوی مجهز به 4 هسته بزرگ TSV، چهار هسته متوسط TSV، تراشه گرافیکی Maleoon 910 8-10cu، واحد پردازش عصبی (NPU) از نوع Ascend Lite با دو هسته پردازشی بزرگ، NPU از نوع Ascend Tiny با دو هسته پردازشی کوچک، حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 با فرکانس 6400 مگاهرتز، حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD و قابلیت پشتیبانی از دو یا سه پورت USB 4.0 خواهد بود.

بر اساس شنیده‌ها عملکرد این پردازنده با پردازنده A12Z اپل قابل مقایسه خواهد بود. پردازنده گرافیکی بومی توسعه‌یافته توسط هواوی، Maleoon 910 نامگذاری شده است. کامپیوتر شخصی مجهز به پردازنده Kirin PC احتمالا مجهز به سیستم‌عامل HarmonyOS خواهد بود.

نوشته زمان عرضه گوشی تاشو هواوی Pocket S2 فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.