ویدیو کالبدشکافی گوشی سامسونگ گلکسی S24 منتشر شد

کانال یوتیوبی PBKReviews اخیرا ویدیو کالبدشکافی مدل استاندارد سامسونگ گلکسی S24 را منتشر کرده است. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که ویدیو کالبدشکافی گلکسی S24 اولترا نیز چند روز قبل در آی‌تی‌رسان منتشر شد.

محتوای ویدیو نشان می‌دهد که گلکسی S24 مجهز به یک محفظه بخار مسی با اندازه بزرگ‌تر از مدل نسل قبلی خود است. در واقع اندازه محفظه بخار نسبت به گلکسی S23 تقریبا 2 برابر شده است؛ موضوعی که عینا در گلکسی S24 اولترا نیز مشاهده شد.

ظاهرا سامسونگ در پرچمداران سری S سال 2024 خود چنین رویکردی را دنبال کرده است. در ادامه، تمامی اجزای مختلف گوشی از یکدیگر تفکیک شده و یک به یک نمایش داده می‌شوند.

برای دسترسی به قطعات داخلی گوشی می‌توان صفحه پشتی آن‌را پس از گرما دادن جدا کرد. پوشش لنز دوربین نیز به‌صورت مجزا قابل تعویض است. گلکسی S24 برخلاف مدل‌های گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا فاقد آنتن فوق پهن‌باند (UWB) است.

برد اصلی گوشی همانند مدل سال گذشته از طراحی دو لایه برخوردار است. دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی در جای خود چسبانده شده است. این موضوع بدان معناست که تعویض دوربین سلفی تنها در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که برای بریدن چسب‌ها از کاتر استفاده کنیم.

از سوی دیگر دوربین‌های پشتی به آسانی قابل جداسازی هستند. هر 2 دوربین تله‌فوتو و اصلی روی پنل پشتی دارای قابلیت OIS بوده و این موضوع در ویدیو نیز مورد تائید قرار گرفته است. باتری گوشی به آسانی و با استفاده از زبانه کششی قابل جداسازی است.

متاسفانه جداسازی نمایشگر بدون آسیب رساندن به آن تقریبا غیرممکن است. بنابراین کاربران احتمالا تنها در صورت آسیب‌دیدگی نمایشگر گوشی خود بایستی نسبت به تعویض آن اقدام نمایند.

در نهایت گلکسی S24 امتیاز تعمیرپذیری بسیار مطلوب 9 از 10 را به خود اختصاص داد. این دستگاه در زمینه سهولت دسترسی به قطعات، تعویض باتری و تعویض قطعات متفرقه مانند درگاه شارژ، حداکثر امتیازات را به دست آورد.

همچنین گلکسی S24 از جنبه سازماندهی داخلی، مدت زمان تعمیر و همچنین تعویض نمایشگر موفق به کسب نمره 1.5 از حداکثر امتیاز 2 شد.

نوشته ویدیو کالبدشکافی گوشی سامسونگ گلکسی S24 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.