سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 با باتری قدرتمند از نسل قبل عرضه خواهد شد

شارژدهی باتری یکی از مشکلاتی است که کاربران گوشی‌های تاشو سامسونگ همواره با آن دست به گریبان بوده‌اند. این موضوع از ظرفیت نسبتا پایین باتری‌های به‌کارگیری شده در کلیه دستگاه‌های تاشو کمپانی ناشی می‌شود. به‌عنوان مثال، گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 که در تابستان گذشته به بازار عرضه شد؛ تنها از یک باتری با ظرفیت 3700 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به این موضوع واکنش نشان داده و ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ 6 را افزایش خواهد داد. این دستگاه احتمالا در اواسط سال جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. بر اساس یک گزارش جدید، ظرفیت باتری مدل آینده گلکسی زد فلیپ به 4000 میلی‌آمپرساعت خواهد رسید.

اگرچه این رقم از ظرفیت باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی موجود در اوپو فایند N3 فلیپ کماکان کمتر است؛ اما اکنون اختلاف میان ظرفیت باتری‌ها به کمترین حد خود رسیده است. بعلاوه اگرچه بر روی کاغذ، ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ 6 در مقایسه با نسل قبلی خود تنها 8 درصد افزایش خواهد یافت؛ اما کاربران گوشی‌های فلیپ سامسونگ حتی به افزایش ناچیز شارژدهی باتری نیز احتیاج دارند.

همانند تمامی دستگاه‌های تاشو، ظرفیت کل باتری گلکسی زد فلیپ 6 میان 2 سلول مجزا در هر یک از طرفین گوشی تقسیم خواهد شد. یکی از باتری‌ها دارای ظرفیت 1097 میلی‌آمپرساعتی بوده و باتری دیگر از ظرفیت 2790 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. بدین‌ترتیب نرخ ظرفیت کلی باتری برابر با 3887 میلی‌آمپرساعت است. این رقم بایستی به ظرفیت اسمی 4000 میلی‌آمپرساعتی برای باتری تبدیل شود؛ چرا که مدل استاندارد گلکسی S24 نیز دارای باتری با نرخ ظرفیت 3880 میلی‌آمپرساعتی است؛ اما در تبلیغات به ظرفیت اسمی 4000 میلی‌آمپرساعتی برای باتری آن اشاره می‌شود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5

برای مقایسه جالب است بدانید که گلکسی زد فلیپ 5 مجهز به یک سلول با نرخ ظرفیت 971 میلی‌آمپرساعت و یک سلول دیگر با ظرفیت 2620 میلی‌آمپرساعت است. این دو سلول در کنار یکدیگر دارای نرخ ظرفیت 3591 میلی‌آمپرساعتی بوده و این رقم معادل ظرفیت اسمی 3700 میلی‌آمپرساعتی برای گوشی تاشو نسل فعلی سامسونگ است.

بر اساس شایعات پیشین، گلکسی زد فلیپ 6 مجهز به نمایشگر خارجی 3.9 اینچی خواهد بود. بدین‌ترتیب اندازه این نمایشگر در مقایسه با پنل خارجی 3.4 اینچی گلکسی زد فلیپ 5 به اندازه 0.5 اینچ افزایش خواهد یافت. بعلاوه رزولوشن دوربین اصلی گوشی نیز احتمالا ارتقاء پیدا کرده و از 12 مگاپیکسل در گلکسی زد فلیپ 5 به 50 مگاپیکسل در گلکسی زد فلیپ 6 خواهد رسید.

نوشته سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 با باتری قدرتمند از نسل قبل عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.