گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ به قابلیت تشخیص تصادف مجهز خواهند شد

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ گوشی‌های گلکسی S24 اولترا و گلکسی زد فولد 5 خود را به ویژگی مخفی تشخیص تصادف مجهز نموده و این قابلیت احتمالا به‌زودی از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به دستگاه‌های مورد اشاره افزوده خواهد شد.

یک توسعه‌دهنده با نام Mishaal Rahman موفق به کشف کد سیستم حسگر تشخیص تصادف خودرو در یک برنامه سیستمی مخفی One UI 6.1 با نام MoccaMobile شده است.

آقای Rahman توضیح می‌دهد که این ویژگی به یک حسگر ترکیبی متکی بوده و از داده‌های چندین حسگر فیزیکی مانند شتاب‌سنج و ژیروسکوپ استفاده می‌کند. در ادامه این داده‌ها از طریق برنامه Android Sensor Hub با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ این ویژگی را به چه ترتیبی عرضه خواهد کرد. بعلاوه هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت به گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس نیز افزوده خواهد شد یا خیر.

هشدار سنسور تشخیص تصادف در گوشی‌های گلکسی S24 اولترا و گلکسی زد فولد 5 که توسط وبسایت Android Police منتشر شده است.

نوشته گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ به قابلیت تشخیص تصادف مجهز خواهند شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.