کاربران از نمایش کم‌فروغ رنگ‌ها در نمایشگرهای سری گلکسی S24 گلایه دارند

گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا چند روز قبل معرفی شد و اکنون این دستگاه در مسیر تبدیل شدن به یک گوشی هوشمند فوق‌العاده قرار دارد. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر بسیار روشن، فریم مستحکم‌تر، عملکرد سریع‌تر، دوربین‌های ارتقایافته و شارژدهی باتری بهتر است.

نمایشگر گلکسی S24 اولترا دارای پوشش محافظ بسیار مستحکم با نام Gorilla Glass Armor است. اما به‌نظر می‌رسد که این نمایشگر در تمامی جنبه‌ها فوق‌العاده ظاهر نمی‌شود. بر اساس برخی گزارش‌ها سری گلکسی S24 با انتخاب گزینه Vivid mode رنگ‌ها را به‌صورت کم‌فروغ نمایش می‌دهد.

به‌نظر می‌رسد که نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک آمولد 2X در گلکسی S24 اولترا با برخی مشکلات رنگی دست‌به‌گریبان است. تعدادی از کاربران سامسونگ گلکسی S24 اولترا متوجه شده‌اند که نمایشگر گوشی هوشمند آنها در مقایسه با گلکسی S23 اولترا رنگ‌ها را اندکی کم‌فروغ‌تر نمایش می‌دهد.

این مشکل صرفا هنگام استفاده از پروفایل رنگی Vivid در تنظیمات مربوط به نمایشگر تلفن ظاهر می‌شود. با انتخاب پروفایل رنگی طبیعی (Natural) ظاهرا رنگ‌ها شبیه به گلکسی S23 اولترا به‌نظر می‌رسند. کاربران شکایات خود در رابطه با این مشکل را در وبسایت‌های رسانه اجتماعی مانند Reddit و X مطرح نموده‌اند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این مشکل در گوشی‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس نیز به چشم می‌خورد.

همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ انتخاب پروفایل Vivid در گلکسی S21 اولترا موجب بهبود میزان اشباع رنگ‌ها می‌شود. با این‌حال انتخاب همین پروفایل رنگی در گلکسی S24 اولترا، شدت رنگ را چندان تغییر نخواهد داد. برخی کاربران ادعا می‌کنند که پروفایل رنگی Vivid احتمالا کار نکرده و این ویژگی، آن‌طور که باید و شاید عمل نمی‌کند. در صورت صحت ادعای کاربران، این مشکل با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری قابل اصلاح خواهد بود.

کارشناسان امیدوارند که برند کره‌ای طی روزهای آینده یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری ویژه را برای حل این مشکل منتشر نماید. با این‌حال مشخص نیست که این مشکل دارای ریشه نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری است؛ چرا که سامسونگ هنوز در این رابطه هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است.

در این میان کاربران گلکسی S24 اولترا به وجود چند مشکل دیگر نیز اشاره نموده‌اند. به گفته برخی کاربران به‌نظر می‌رسد که حالت نمایشگر همیشه روشن چند قابلیت مختلف از جمله امکان چرخش آن به حالت افقی و قابلیت کنترل میزان روشنایی به‌صورت مجزا را از دست داده است. میزان روشنایی حالت نمایشگر همیشه روشن در سری گلکسی S24 با روشنایی نمایشگر اصلی دستگاه مرتبط است.

این میزان از روشنایی احتمالا برای اوقات شب بسیار زیاد به‌نظر می‌رسد. همچنین ظاهرا دوربین گوشی در شرایط روشنایی روز، برخی صحنه‌ها را در معرض نورپردازی شدید قرار می‌دهد. بعلاوه در شرایط نوری ضعیف، جزئیات آن‌طور که باید و شاید به ثبت نمی‌رسند.

نوشته کاربران از نمایش کم‌فروغ رنگ‌ها در نمایشگرهای سری گلکسی S24 گلایه دارند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.