ردمی سرگرم توسعه دو گوشی سری توربو 4 با تراشه‌های متفاوت است

یک افشاگر محبوب با شناسه Digital Chat Station مدعی شده که کمپانی شیائومی روی توسعه گوشی‌های ردمی توربو 4 و ردمی توربو 4 پرو کار می‌کند. بعلاوه هر دو مدل مورد اشاره با تراشه‌هایی که هنوز معرفی نشده‌اند؛ به بازار عرضه خواهند شد.

به گفته این افشاگر، مدل‌های استاندارد و پرو ردمی توربو 4 به‌ترتیب از تراشه‌های Dimensity 8400 و اسنپدراگون 8s نسل 4 استفاده خواهند کرد. همچنین این دستگاه‌ها به روند کنونی مبنی بر به‌کارگیری نمایشگرهای تخت ادامه خواهند داد. ردمی توربو 4 و ردمی توربو 4 پرو احتمالا از فناوری جدید باتری بهره گرفته و این موضوع امکان استفاده از باتری‌هایی با ظرفیت بیش از 6000 میلی‌آمپرساعت بدون به خطر انداختن معماری داخلی دستگاه را فراهم می‌کند.

برند توربو یک محصول فرعی از گوشی‌های سری ردمی نوت توربو به‌شمار رفته و هدف از تولید آن، ارائه عملکردی در سطح سری‌های پرچمدار است. این دستگاه‌ها در حد فاصل مدل‌های رده بالا سری K و محصولات میان‌رده سری نوت جای می‌گیرند. ردمی توربو 3 اولین محصول از این سری قلمداد شده و با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 روانه بازار شد. بنابراین به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون 8s نسل 4 در ردمی توربو 4 سناریویی منطقی به‌نظر می‌رسد.

همچنین بایستی یادآور شد که ردمی K70E از تراشه Dimensity 8300 استفاده می‌کند؛ بنابراین ردمی K80E احتمالا با نام جدیدی به خانواده توربو ملحق خواهد شد. تمامی این دستگاه‌ها احتمالا با اسامی متفاوتی در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. گوشی‌های ردمی K70E و ردمی توربو 3 به‌ترتیب با اسامی پوکو X6 پرو و پوکو F6 روانه بازارهای بین‌المللی شدند. بنابراین مدل‌های دوگانه سری ردمی توربو 4 نیز احتمالا تحت برند تجاری پوکو در عرصه بین‌المللی ظاهر خواهند شد.

نوشته ردمی سرگرم توسعه دو گوشی سری توربو 4 با تراشه‌های متفاوت است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.