تراشه تمام اعضای گلکسی S25 سامسونگ Snapdragon 8 Elite خواهد بود!

گزارش‌های غیررسمی متعددی درباره تراشه در نظر گرفته شده برای سری Galaxy S25 سامسونگ داریم. منابع مختلف با هم اختلاف نظر دارند اما یکی از منابع معتبر و نزدیک به سامسونگ امروز عنوان کرده که تراشه تمام اعضای گلکسی S25 سامسونگ Snapdragon 8 Elite خواهد بود!

تراشه تمام اعضای گلکسی S25 سامسونگ

گزینه‌های احتمالی در بین تراشه‌های موبایلی پرچمدار برای استفاده در Galaxy S25 نسبتا زیاد است. پرچمدار تولیدی خود سامسونگ، مدیاتک یا کوالکام می‌توانند جز گزینه‌های روی میز باشند. در حالی که تراشه پرچمدار سامسونگ یعنی Exynos 2500 احتمالی هنوز رسما معرفی نشده، تراشه پرچمدار مدیاتک یعنی Dimensity 9400 و تراشه پرچمدار کوالکام یعنی Snapdragon 8 Elite رسما معرفی شده‌اند.

درباره استفاده از تراشه مدیاتک شایعاتی وجود داشت اما خیلی پررنگ نبود. با این حال گفته شد که گلکسی S25 FE سامسونگ شاید با اسم S25 Slim و با تراشه مدیاتک عرضه شود.

تولید تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ سامسونگ هم در ابهام به‌سر می‌برد و مشخص نیست که به سرانجام برسد یا مثل اگزینوس ۲۳۰۰ که هیچ وقت معرفی نشد، رونمایی نشود.

در نهایت فقط تراشه پرچمدار کوالکام باقی می‌ماند و چند ساعت پیش Ice Universe در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد نوشت، سری گلکسی اس ۲۵ تراشه اسنپدارگون ۸ الیت را به کاربر خواهد برد، نه اگزینوس ۲۵۰۰ و نه دیمنسیتی ۹۴۰۰.

در نتیجه احتمالا بار دیگر و به مانند سری گلکسی اس ۲۳، سری گلکسی اس ۲۵ تماما با تراشه پرچمدار کوالکام تولید خواهد شد که خبر خوبی است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید در نهایت سامسونگ برای تراشه سری Galaxy S25 چه تصمیمی می‌گیرد؟

نوشته تراشه تمام اعضای گلکسی S25 سامسونگ Snapdragon 8 Elite خواهد بود! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.