سامسونگ مشغول توسعه یک گوشی تاشو سه‌گانه است

کارشناسان حوزه صنعت در کره‌جنوبی ادعا کرده‌اند که سامسونگ احتمالا در سال 2025 یک گوشی تاشو با مکانیسم سه‌گانه را عرضه خواهد کرد. ظاهرا سامسونگ این فناوری را آماده کرده و زنجیره تامین نیز برای عرضه محصول جدید آمادگی دارد.

با این‌حال دستور نهایی برای تولید چنین دستگاهی باید از سوی واحد Mobile eXperience که مسئولیت تولید گوشی‌های تاشو سامسونگ را بر عهده دارد؛ صادر شود. بر اساس اعلام همین گزارش، میزان سفارش پنل‌های اولد تاشو بیش از 10 درصد کاهش یافته است؛ زیرا تقاضا برای گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 انتظارات را برآورده نکرده است.

میزان نقل و انتقال پنل‌های اولد تاشو توسط سامسونگ دیسپلی طی سال 2024 احتمالا به 12 میلیون واحد خواهد رسید. این رقم در مقایسه با نقل و انتقال 20 میلیون واحدی طی سال میلادی گذشته کاهش چشمگیر 40 درصدی را نشان می‌دهد. این پنل‌ها در دستگاه‌های گلکسی سامسونگ و تولیدات سایر شرکای برند کره‌ای نظیر شیائومی، ویوو و اوپو به‌کارگیری می‌شوند.

به بیان دقیق‌تر حدودا 8 میلیون واحد از پنل‌های اولد تاشو ساخت سامسونگ دیسپلی در گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 مورد استفاده قرار می‌گیرند. این رقم در مقایسه با پیش‌بینی فروش 10 میلیون واحدی کمتر است. فروش تمامی دستگاه‌ها اعم از مدل‌های قدیمی و جدید سال به سال رو به کاهش است.

استفاده از گوشی ارزان‌تر گلکسی فلیپ یکی از راهکارهای احتمالی پیش روی سامسونگ برای مقابله با شرایط کنونی به‌شمار می‌رود. این موضوع موجب می‌شود تا دستگاه‌های تاشو برای طیف گسترده‌تری از مخاطبان قابل دسترس باشند.

گوشی هواوی میت XT Ultimate با مکانیسم سه‌گانه در کنار گوگل پیکسل 9 پرو فولد و سامسونگ گلکسی زد فولد 6

نوشته سامسونگ مشغول توسعه یک گوشی تاشو سه‌گانه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.