سری شیائومی ۱۵ اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت خواهند بود

گوشی های هوشمند سری شیائومی ۱۵ با برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ الیت به دست کاربران خواهند رسید. این اطلاعیه پس از رونمایی کوالکام از چیپست جدید خود در رویداد Snapdragon Summit 2024 منتشر شد.

رسمی: سری شیائومی ۱۵ به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ الیت مجهز می‌شود

معاون ارشد کوالکام، Adam Zeng، رسماً تأیید کرد که تلفن های هوشمند سری شیائومی ۱۵ اولین دستگاه های مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت خواهند بود. انتظار می‌رود که این سری فردا (۲۳ اکتبر/ ۲ آبان ماه) معرفی شود. احتمالاً در ابتدا تنها گوشی های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو رونمایی خواهند شد و انتظار داریم که شیائومی ۱۵ اولترا در اوایل سال ۲۰۲۵ از راه برسد. دو تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی ابتدا تنها در بازار چین عرضه خواهند شد.

البته گفته می‌شود که Xiaomi 15 و 15 Ultra در اوایل سال آینده میلادی راهی بازار جهانی می‌شوند. انتظار می‌رود که تنها این دو مدل در بازار جهانی عرضه شوند؛ زیرا که سال گذشته نیز شاهد عرضه جهانی شیائومی ۱۴ پرو در بازار های جهانی نبودیم.

مشخصات مورد انتظار سری Xiaomi 15

گفته می‌شود که شیائومی ۱۵ دارای یک صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی با رزولوشن 1.5K و حداکثر روشنایی ۱,۴۰۰ نیتی خواهد بود. این تلفن هوشمند حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی از باتری پرظرفیت ۴,۹۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی (به‌همراه شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی) پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی ۱۵ پرو به همان میزان رم و حافظه داخلی مجهز می‌شود. صفحه نمایش این گوشی اندازه ۶.۷۳ اینچی و وضوح 2K به‌همراه رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۱,۴۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار آینده شیائومی به باتری پرظرفیت ۵,۴۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی (به‌همراه شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی) پشتیبانی کند.

شیائومی ۱۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

نوشته سری شیائومی ۱۵ اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت خواهند بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.