سامسونگ: برنامه‌ای برای عرضه گلکسی زد فولد ارزان قیمت نداریم

زمانی که سامسونگ اولین گوشی تاشو خود را با نام گلکسی زد فولد عرضه کرد، دستگاهی انقلابی با فناوری‌های نوآورانه و قیمت ۲۰۰۰ دلاری بود. انتظار می‌رفت که با آسان‌تر شدن ساخت قطعات و عرضه بیشتر این نوع دستگاه‌ها در بازار، قیمت گوشی‌های تاشو کاهش یابد. بااین‌حال، سامسونگ می‌گوید برنامه‌ای برای عرضه نسخه‌ای ارزان قیمت از گلکسی زد فولد خود ندارد.

عدم عرضه گلکسی زد فولد ارزان قیمت

بارها شایعه شده است که سامسونگ سری گوشی‌های تاشو ارزان‌تر گلکسی زد فولد را عرضه خواهد کرد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد این برند کره‌ای چنین برنامه‌ای ندارد. درعوض، قصد دارد برچسب قیمت دستگاه‌های تاشو خود را دست‌نخورده نگه داشته و فناوری‌های جدیدتر و بهتری را معرفی کند، مشابه کاری که با Galaxy Z Fold Special Edition که اخیراً معرفی شد، انجام داد.

یکی از مقامات Samsung Electronics بیان می‌کند: «به‌جای اینکه Galaxy Z Fold Special Edition را یک محصول برتر درنظر بگیریم، به آن به چشم محصولی نگاه می‌کنیم که برای گسترش گزینه‌های شما عرضه شده است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. درحال‌حاضر، هیچ برنامه‌ای برای عرضه محصول جداگانه با قیمت پایین‌تر نداریم.»

عدم عرضه گلکسی زد فولد ارزان قیمت

عدم عرضه گلکسی زد فولد ارزان قیمت

سامسونگ در رقابت گوشی‌های هوشمند تاشو عقب افتاده است. این برند زمانی شرکت پیشرو در فروش جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو بود، اما اکنون پس از هواوی به رتبه دوم سقوط کرده است. فروش گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ طی دو سال گذشته راکد بوده است. بااین‌حال، دو راه برای افزایش فروش وجود دارد. این شرکت یا باید اپلیکیشن‌های برتر بهینه‌سازی‌شده برای گوشی‌های تاشو خود منتشر کند یا گوشی‌های تاشو ارزان‌تری را روانه بازار کند و سامسونگ تاکنون نتوانسته است به هدف دوم خود دست یابد.

گوشی‌های هوشمند تاشو شرکت‌های چینی مانند Honor ،Huawei ،OPPO و Vivo نازک‌تر، سبک‌تر و سخت‌افزار دوربین بهتری نسبت‌به گوشی‌های Galaxy Z Fold سامسونگ دارند. بنابراین، سامسونگ باید قیمت گوشی‌های گلکسی زد فولد را با بهبود مهندسی خود و افزودن مشخصات بهتر به دستگاه‌های خود توجیه کند.

برخی شایعات ادعا می‌کنند که سامسونگ قصد دارد سال آینده یک گوشی ارزان‌تر گلکسی زد فلیپ را درکنار یک دستگاه گلکسی زد فولد و اولین گوشی هوشمند سه تاشو خود عرضه کند. باید دید آیا این شرکت موفق به انجام این کار می‌شود یا خیر. در غیر این صورت، این برند در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو که محبوبیت زیادی کسب کرده است، در معرض شکست قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره عدم عرضه Galaxy Z Fold ارزان قیمت چیست؟

نوشته سامسونگ: برنامه‌ای برای عرضه گلکسی زد فولد ارزان قیمت نداریم اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.