ضخامت سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ باریک‌تر از سری گلکسی اس ۲۴ خواهد بود

با معرفی گلکسی A16 و کاهش ضخامت آن و همچنین شنیدن گزارش‌های غیررسمی پیرامون گلکسی A36 و احتمال باریکتر بودن آن نسبت به گلکسی A35 می‌توان حدس زد که تمرکز کره‌ای‌ها روی کاهش ضخامت محصولات نسل بعدی خود است. در همین راستا و به تازگی گزارش شده که ضخامت سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ باریک‌تر از سری گلکسی اس ۲۴ خواهد بود.

ضخامت سری گلکسی اس ۲۵

انتظار می‌رود سری گلکسی اس 25 سامسونگ اوایل زمستان ۱۴۰۳ رونمایی شود. این خانواده موبایل پرچمدار چه در اکوسیستم اندروید و چه کل بازار موبایل، تاثیر بالایی دارد. به همین دلیل تمرکزها روی آن زیاد بوده و گزارش‌های غیررسمی پیش از معرفی آن پرتعداد است.

به تازگی تصویری از ماکت‌های آلومینیومی منتسب به سری Galaxy S25 منتشر شده که ظاهر کلی را از نمای کناری به ما نشان می‌دهد. توجه به گوشه‌های گردتر در مدل اولترا نسبت به نسل قبلی خود، جالب توجه است. موضوعی که در گزارش‌های قبلی نیز درباره آن شنیده بودیم. البته این گوشه‌ها هنوز به اندازه مدل پایه و پرو گرد نیستند.

در کنار این تصویر ابعاد دقیق سری گلکسی S25 سامسونگ نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد نسبت به نسل قبلی خود باریکتر هستند. بیاید این اعداد را مرور کنیم:

ابعاد گلکسی اس ۲۵

۷.۲۵ در ۷۰.۴۶ در ۱۴۶.۹۴ میلی‌متر

برای مقایسه، ضخامت گلکسی اس ۲۴ برابر ۷.۶ میلی‌متر بود.

ابعاد گلکسی اس ۲۵ پلاس

۷.۳۵ در ۷۵.۷۹ در ۱۵۸.۴۴ میلی‌متر

برای مقایسه، ضخامت گلکسی اس ۲۴ برابر ۷.۷ میلی‌متر بود.

ابعاد گلکسی اس ۲۵ اولترا

۸.۲۵ در ۷۷.۶۵ در ۱۶۲.۸۲ میلی‌متر

برای مقایسه، ضخامت گلکسی اس ۲۴ برابر ۸.۶ میلی‌متر بود. همچنین عرضه آن ۷۹ بود که نسل جدید از نظر عرض هم باریکتر و خوشدست‌تر است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این طراحی باریک‌تر بتواند برای شما جذاب ظاهر شود؟

نوشته ضخامت سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ باریک‌تر از سری گلکسی اس ۲۴ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.