حافظه رم آیپد مینی ۷ اپل چقدر است؟

اپل روش خودش را برای معرفی محصولات دارد. اگر پیگیر اخبار فناوری باشید حتما می‌دانید که این برند امریکایی برخی از جزئیات مورد توجه دیگر برندها را هرگز به صورت رسمی اعلام نمی‌کند. برای مثال میزان حافظه رم موبایل یا تبلت‌هایش از جمله مشخصات عموما مبهم رونمایی‌ها هستند. به معرفی نسل جدید iPad mini که با اسامی مختلفی چون iPad mini 7 یا آیپد مینی ۲۰۲۴ هم شناخته می‌شود، درباره حافظه رم این محصول سوال ایجاد شده است. اگر شما هم دوست دارید بدانید که حافظه رم آیپد مینی ۷ اپل چقدر است، پاسخ شما اینجاست.

حافظه رم آیپد مینی ۷ اپل

یکی از راه‌های متوجه شدن برخی مشخصات سخت افزار محصولات الکترونیک هوشمند را می‌توان اجرای نرم افزار بنچمارک دانست. به تازگی نتیجه بنچمارک GeekBench آیپد مینی ۷ منتشر شده و پاسخ پرسش ما را می‌دهد.

نتیجه بنچمارک آیپد مینی ۷ که میزان حافظه رم آن را مشخص می‌کند

نتیجه بنچمارک آیپد مینی ۷ که میزان حافظه رم آن را مشخص می‌کند

در تصویر بالا نتیجه بنچمارک آیپد مینی ۷ که میزان حافظه رم آن را مشخص می‌کند را می‌بینید. در انتهای لیست عدد ۷.۷۳ گیگابایت مشخص است. این همان حافظه رم محصول است که در صورت بازاریابی تبلیغاتی با عدد رند ۸ گیگابایت عنوان می‌شود.

با توجه به این که تبلت کوچک جدید اپل که قیمتش از ۵۰۰ دلار آغاز می‌شود، توانایی اجرای ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل به نام Apple Intelligence را داراست، این میزان حافظه رم دور از انتظار نبود.

از نظر سخت افزار آیپد مینی ۲۰۲۴ باید گفت تراشه A17 Pro موجود در آن تا 30 درصد سریع‌تر از A15 Bionic نسل قبلی است و پردازنده گرافیکی جدید نیز تا 25 درصد قدرت بیشتری دارد.

تراشه A17 Pro همچنین پورت USB-C را قادر می‌سازد تا با استاندارد USB 3 (10 گیگابیت‌برثانیه) فایل‌ها را جابجا کند. برای اولین بار، آیپد مینی همچنین از Wi-Fi 6E برای اتصال بی‌سیم سریع‌تر پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره حافظه رم ۸ گیگابایتی آیپد مینی ۷ چیست؟

نوشته حافظه رم آیپد مینی ۷ اپل چقدر است؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.