لیست Geekbench هواوی نوا ۱۳ پرو عملکرد ضعیف آن را نشان می‌دهد

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، برخی از مشخصات و لیست Geekbench هواوی نوا ۱۳ پرو را به اشتراک گذاشته است. تأیید شده که سری Nova 13 در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد.

هواوی نوا ۱۳ پرو از تراشه Kirin 8000 برخوردار است

این گوشی آینده هواوی در تست تک هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۹۹۷ شده و در بخش چند هسته‌ای بنچمارک Geekbench نیز امتیاز ۲,۹۰۰ را ثبت کرده است. امیتازات کسب شده توسط این تلفن هوشمند به‌طور عجیبی کمتر از نسل قبل است. هواوی نوا ۱۳ پرو در همین تست ها امیتازات ۱,۳۰۰ و ۴,۱۰۰ را به دست آورده است.

داده های بنچمارک Geekbench

مطابق با گزارش منبع، این گوشی میان‌رده آینده هواوی نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه Kirin 8000 تأمین خواهد کرد. نسل قبلی این دستگاه اما از Kirin 9000s برخوردار بود. سری پرچمدار میت ۶۰ نیز از همین چیپست بهره‌مند بودند.

هواوی نوا فلیپ که در آگوست سال جاری میلادی معرفی شد، از تراشه میان‌رده Kirin 8000 برخوردار بوده که دارای یک هسته Cortex-A77 با کلاک ۲.۴۰ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A77 با فرکانس ۲.۱۹ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸۴ گیگاهرتز است.

هواوی Nova 13 و Nova 13 Pro

با وجود آنکه لیست گیک‌بنچ هواوی نوا ۱۳ پرو هم فرکانس های یکسانی را برای کلاستر های مختلف نشان می‌دهد، اما هنوز امیتازات ثبت شده توسط این تلفن هوشمند از Nova Flip کمتر است. این موضوع نشان می‌دهد که هواوی در حال آزمایش این تلفن هوشمند آینده خود با عملکردی متفاوت است تا به نقطه مناسبی بین عملکرد و عمر باتری دست پیدا کند.

نگاهی به مشخصات Nova 13 Pro

طبق لیست بنچمارک Geekbench، تراشه Kirin 8000 در کنار ۱۲ گیگابایت حافظه رم قرار خواهد گرفت. همچنین انتظار داریم که Nova 13 Pro دارای صفحه نمایشی با چهار لبه خمیده و رزولوشن 1.5K که وضوحی مشابه با نسل قبل است. متاسفانه هنوز اندازه نمایشگر در نظر گرفته شده برای این گوشی آینده هواوی فاش نشده است.

انتظار می‌رود که سیستم عامل جدید HarmonyOS Next این شرکت (مستقل از اندروید) در کنار سری Nova 13 معرفی شود. البته ادعا می‌شود که هواوی نوا ۱۳ پرو از HarmonyOS 4.2 برخوردار خواهد بود.

این گوشی آینده هواوی دارای دوربین دوگانه ۶۰ + ۸ مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. در قاب پشتی این دستگاه نیز سه لنز دوربین قرار می‌گیرد. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دارای فناوری دیافراگم متغیر است. طبق شایعات قبلی، دو دوربین دیگر ممکن است ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو باشند.

انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی کند.

تاریخ معرفی سری نوا 13 هواوی مشخص شد + تصاویر کامل این گوشی‌ها

نظر شما چیست؟

نوشته لیست Geekbench هواوی نوا ۱۳ پرو عملکرد ضعیف آن را نشان می‌دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.