گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا در ژانویه سال 2025 به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. این گوشی پرچمدار در گزینه‌های رنگی مختلفی شامل مشکی، سبز، آبی و تیتانیومی روانه بازار خواهد شد.

این اطلاعات از سوی یک افشاگر معتبر با شناسه Ice Universe ارائه شده است. به گفته وی این موارد، گزینه‌های رنگی معمول گوشی به‌شمار رفته و هنوز مشخص نیست که گلکسی S25 اولترا با چند مدل رنگی منحصربه‌فرد به‌صورت آنلاین عرضه خواهد شد.

تا این لحظه سامسونگ از هرگونه اظهارنظر درباره گلکسی S25 اولترا امتناع نموده است. با این‌حال طراحی ظاهری این گوشی به لطف رندرهای لو رفته تا حدی مشخص شده است. این دستگاه پرچمدار مجهز به نمایشگری با حفره کروی‌شکل در قسمت جلویی بوده و ماژول دوربین پشتی آن نیز از طراحی جدیدی بهره خواهد برد.

این موضوع بدان معناست که چیدمان دوربین بدون تغییر باقی خواهد ماند؛ اما هرکدام از لنزهای دوربین به‌طور مجزا دارای یک حلقه تیره و ضخیم در اطراف خود خواهند بود.

شایعات نشان می‌دهند که پیکره‌بندی دوربین پشتی گلکسی S25 اولترا از ماژول اصلی 200 مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL HP2، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری تشکیل خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها دوربین سلفی نیز از یک سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

رندرهای لو رفته از سامسونگ گلکسی S25 اولترا

نوشته گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.