رندر آنر مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو فاش شد + تصاویر واقعی

آنر در حال آماده شدن برای رونمایی از سری Magic 7 در اواخر ماه جاری میلادی در کشور چین است. هم‌اکنون، رندر های آنر مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو منتشر شده که طراحی این دو تلفن هوشمند را نشان می‌دهند.

رندر سری آنر مجیک ۷ طراحی این تلفن های هوشمند را نشان می‌دهد

تصاویر فاش شده شامل تصاویر واقعی و رندرهای باکیفیت مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو می‌شوند. ویژگی برجسته این گوشی ها، ماژول دوربین هشت ضلعی آنهاست. قاب جزیره دوربین Magic 7 نقره‌ای رنگ بوده و قاب Magic 7 Pro نیز طلایی است. در ماژول دوربین، سه لنز (شامل یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی) و یک فلاش LED دیده می‌شود. لوگو آنر در پایین قاب پشتی قابل‌مشاهده است.

رندر آنر مجیک ۷ پرو

رندر آنر Magic 7

افشای اطلاعاتی دیگری، حافظه های ذخیره‌سازی و رنگ‌بندی این تلفن های هوشمند آینده آنر را نشان می‌دهد. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا می‌کند که Magic 7 استاندارد می‌تواند با ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه داخلی به دست کاربران برسد. این دستگاه در رنگ های طلایی، سفید، مشکی، آبی و خاکستری عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که Magic 7 Pro با حافظه های ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۲ گیگابایت و ۱ ترابایتی قابل‌تهیه باشد. این تلفن هوشمند در رنگ های سفید، مشکی، آبی و خاکستری به دست کاربران خواهد رسید. این اطلاعات درست پیش از رونمایی رابط کاربری MagicOS 9.0 (بیست و سوم اکتبر ۲۰۲۴/ دوم آبان ماه) فاش شده‌اند. انتظار می‌رود که سری آنر مجیک ۷ نیز در تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان) و در کشور چین معرفی شوند.

Honor Magic 7

Honor Magic 7 Pro

اگرچه هنوز تأییدیه رسمی وجود ندارد. اما انتظار می‌رود که سری مجیک ۷ دارای مشخصات پرچمدار، از جمله تراشه اسنپدراگون ۸ الیت، باشد. این تلفن های هوشمند همچنین دارای سیستم دوربین سه‌گانه در قاب پشتی خود هستند. دوربین اصلی می‌تواند به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Omnivision OV50H مجهز شود و احتمالاً برای دوربین تله‌فوتو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 در نظر گرفته خواهد شد. انتظار می‌رود دوربین سوم از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ HP3 برخوردار باشد.

شایعات حاکی از آن است که مدل استاندارد دارای یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن 1.5K خواهد بود. در حالی که مدل پرو به نمایشگر OLED با وضوح 2K مجهز می‌شود. همچنین انتظار داریم که Magic 7 Pro دارای باتری پرظرفیت ۵,۸۰۰ میلی‌آمپری باشد و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی (به‌همراه شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی) پشتیبانی کند. هر دو این تلفن های هوشمند آنر با برخورداری از استاندارد IP68/IP69، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهند بود. حتی انتظار می‌رود که مدل پرو از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی کند.

آنر مجیک ۷ پرو توسط مدیر این شرکت به نمایش گذاشته شد، البته به نوعی!

نظر شما چیست؟

نوشته رندر آنر مجیک ۷ و مجیک ۷ پرو فاش شد + تصاویر واقعی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.