گلکسی A26 5G سامسونگ با تراشه اورکلاک شده اگزینوس ۱۲۸۰ فاش شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از موج بعدی گوشی های هوشمند میان‌رده و پایین‌رده خود است. پس از معرفی گلکسی A16، شاهد انتشار رندر های گلکسی A36 5G بودیم. هم‌اکنون، گلکسی A26 5G سامسونگ به‌طور غیررسمی در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

برخی از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A26 5G سامسونگ فاش شد

این گوشی جدید سامسونگ برای اولین بار با شماره مدل SM-A266B در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. براساس طرح نام‌گذاری سامسونگ، این دستگاه، گلکسی A26 نام خواهد داشت و لیست گیک‌بنچ نیز تایید می‌کند که این تلفن هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. نکته جالب اما تراشه در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند است.

بنچمارک Geekbench

به‌نظر می‌رسد که تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ (با کد S5E8825) وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Galaxy A26 5G را بر عهده دارد. این موضوع تعجب‌آوری نیست. نکته عجیب اما فرکانس چیپست به‌کارگرفته شده در این گوشی آینده سامسونگ است.

اگزینوس ۱۲۸۰ دارای حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز است. اما تراشه Galaxy A26 کمی اورکلاک شده و با حداکثر فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز کار می‌کند. این ممکن است نشان‌دهنده فرآیند ساخت کارآمدتر باشد که امکان به‌کارگیری سرعت بالاتر، بدون گرم شدن بیش از حد را فراهم می‌کند.

به‌جز تراشه، لیست Geekbench نشان می‌دهد که گوشی آینده سامسونگ دارای ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد بود که برای یک تلفن هوشمند میان‌رده در سال ۲۰۲۴ معقول به‌نظر می‌رسد. سایر مشخصات گلکسی A26 5G هنوز یک راز باقی مانده‌اند. ما امیدواریم که سامسونگ از بریدگی U شکل قدیمی دست کشیده و تلفن هوشمند آینده خود را مانند گلکسی A36 به صفحه نمایشی با بریدگی Infinity-O تجهیز کند.

شاید Galaxy A26 مانند نسل قبل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار باشد

حدس و گمان هایی درباره سایر مشخصات Galaxy A26 وجود دارد. با توجه به برخورداری گلکسی A25 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی؛ امکان به‌کارگیری این دوربین ها در گلکسی A26 نیز وجود دارد. همچنین ممکن است که این گوشی مانند نسل قبل از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند.

گلکسی A26 با اندروید ۱۵ در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده و انتظار می‌رود که به‌طور پیش‌فرض با همین نسخه از سیستم عامل اندروید به دست کاربران برسد. ممکن است که این گوشی مانند گلکسی A16 موفق به دریافت ۶ آپدیت اصلی اندروید شود که عالی به‌نظر می‌رسد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند آینده سامسونگ وجود ندارد.

طراحی دوربین گلکسی A36 سامسونگ مشابه گلکسی Note 10 این شرکت خواهد بود؟

نظر شما چیست؟

نوشته گلکسی A26 5G سامسونگ با تراشه اورکلاک شده اگزینوس ۱۲۸۰ فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.