گوشی iQOO 13 با حاشیه نمایشگر باریک در تصاویر زنده فاش شد

هفته گذشته، برند آیکو با نمایش طراحی iQOO 13، رسماً تأیید کرد که این گوشی پرچمدار دارای نمایشگری از نوع BOE Q10 است. دستگاه نشان‌داده‌شده دارای حاشیه‌های باریک و یک سوراخ نمایشگر مرکزی است. به‌تازگی نیز، تصاویر زنده iQOO 13 به بیرون درز کرده است که پنل جلویی این دستگاه را به‌همراه حاشیه نمایشگر باریک آن نشان می‌دهد.

گوشی iQOO 13

مجموعه‌ای از تصاویر زنده iQOO 13 در شبکه اجتماعی Weibo ظاهر شده است. درحالی‌که این تصاویر فقط پنل جلویی گوشی را نشان می‌دهند، طراحی آن هنوز هم چشمگیر است.

گوشی iQOO 13

گوشی iQOO 13

همان‌طور که می‌بینید، iQOO 13 دارای حاشیه‌های حداقلی در طرفین نمایشگر خود است که ظاهری متقارن و مدرن را به گوشی‌های پرچمدار می‌دهد.

فریم‌های مسطح در لبه‌ها با خطوط آنتن همراه شده‌اند که این مورد نیز تأیید می‌کند که فریم دستگاه از جنس آلومینیوم است. علاوه‌بر این، فریم سمت راست دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا را در خود جای داده است.

این گوشی به صفحه‌نمایش 6.82 اینچی 2K LTPO AMOLED با رفرش‌ریت 144 هرتز مجهز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این نمایشگر محافظت بهتری از چشم داشته باشد و از اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک بهره ببرد.

درحالی‌که این تصاویر پنل پشتی گوشی را نشان نمی‌دهند، اما افشاگری‌های قبلی پیش از این طراحی این قسمت را نیز فاش کرده است. اگر منصف باشیم، iQOO 13 تفاوت قابل‌توجهی با مدل قبلی خود ندارد.

هنوز هم جزیره دوربین squircle در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی وجود دارد. بااین‌حال، این بار، جزیره دوربین دارای نورپردازی RGB، معروف به Halo در اطراف آن خواهد بود.

iQOO همچنین این هفته تأیید کرد که iQOO 13 در اواخر ماه جاری میلادی در چین عرضه خواهد شد. برندهای بزرگ احتمالاً منتظر هستند تا کوالکام از نسل بعدی تراشه خود یعنی اسنپدراگون 8 الیت پیش از معرفی گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. پس از آن، می‌توان انتظار معرفی طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند با این تراشه را داشت.

شایعات حاکی از آن است که iQOO 13 در تاریخ 30 اکتبر/9 آبان رونمایی خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی گوشی iQOO 13 چیست؟

نوشته گوشی iQOO 13 با حاشیه نمایشگر باریک در تصاویر زنده فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.