رنگ های گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ فاش شد

با نزدیک شدن به زمان معرفی سری Galaxy S25 که برای اوایل سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است، جزئیات بیشتری در مورد گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ فاش می‌شود. پس از اینکه نگاهی دقیق‌تر به طراحی گلکسی اس 25 اولترا داشتیم، اکنون رنگ های این گوشی به بیرون درز کرده است.

رنگ های گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ

تقریباً مطمئن هستیم که گلکسی اس 25 اولترا مشابه نسل پیشین خود دارای فریم تیتانیومی خواهد بود. اما این گوشی در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود؟ به‌گفته‌ی افشاگر Ice Universe ، گلکسی S25 Ultra در چهار رنگ مشکی، آبی، سبز و تیتانیومی عرضه خواهد شد. بااین‌حال، این‌ها فقط گزینه‌های رنگی معمولی هستند و سامسونگ احتمالاً طبق رویه سال‌های گذشته، این گوشی را در رنگ‌های بیشتر به‌صورت انحصاری ازطریق وب‌سایت خود به‌فروش خواهد رساند.

درحالی‌که مشکی، آبی و تیتانیومی شبیه رنگ‌هایی است که گلکسی اس 24 اولترا نیز با آن‌ها عرضه شد، رنگ سبز یک گزینه جدید به‌نظر می‌رسد. ما مطمئن نیستیم که سامسونگ آیا از رنگ سبز روشن در این گوشی استفاده می‌کند یا تیره، اما اگر از رنگ تیره‌تر استفاده کند، جالب خواهد بود.

رنگ های گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ

رنگ های گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ

اگر رندرهای فاش‌شده از این دستگاه دقیق باشند، سامسونگ تصمیم گرفته است از گوشه‌های منحنی برای پرچمدار خود استفاده کند تا در دست گرفتن و استفاده از آن راحت‌تر باشد. طبق معمول، این گوشی دارای گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر گردوغبار و آب است و جنس تیتانیومی فریم نیز باید دربرابر افتادن و سقوط، مقاومت بیشتری داشته باشد.

انتظار می‌رود گلکسی اس 25 اولترا دارای صفحه‌نمایش 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2x با وضوح +QHD، رفرش‌ریت متغیر 120 هرتز و پشتیبانی از +HDR10 باشد. Gorilla Glass Armor احتمالاً مشابه گذشته محافظ صفحه این گوشی است تا بازتاب نور را نیز کاهش دهد. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی اس 25 اولترا به تراشه 3 نانومتری اسنپدراگون 8 الیت، رم 12/16 گیگابایتی و حداکثر 1 ترابایت حافظه مجهز شود. این گوشی همچنین احتمالاً اندروید 15 با One UI 7.1 را اجرا می‌کند و به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل اندروید را برای هفت سال از زمان عرضه دریافت خواهد کرد. باتری این گوشی بدون تغییر نسبت‌به قبل، با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی است.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 25 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود. احتمالاً دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز مشابه نسل قبل برای این گوشی درنظر گرفته می‌شود.

نظر شما درباره رنگ های گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ چیست؟

نوشته رنگ های گلکسی اس 25 اولترا سامسونگ فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.