گوشی تاشو Vivo X Fold 4 با باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپری در راه است

یکی از معضلات طراحی گوشی‌های تاشو، ضخامت این محصولات است. برای مدیریت این موضوع برخی از برندها مانند سامسونگ، حجم باتری را کوچکتر در نظر می‌گیرند. با این حال ویوو چنین تصمیمی ندارد. جالب است بدانید که گوشی تاشو Vivo X Fold 4 با باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپری در راه است.

باتری گوشی تاشو Vivo X Fold 4

نسل بعدی گوشی تاشو پرچمدار Vivo به تازگی برای دریافت یک گواهی در چین رصد شده است. این شرکت در حال کار بر روی Vivo X Fold 4 بود و این محصول برای دریافت گواهی TENAA ارائه شد.

به تازگی دستگاه با شماره مدل V2429A در پلتفرم TENAA رصد شده است. در حالی که نام تجاری این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست، انتظار می‌رود همان Vivo X Fold 4 باشد. قبلا داده‌های لیست IMEI مشخص کرده بود که V2429 همان X Fold 4 است. پس این دستگاه با پسوند A باید یک مدل خاص از همین گوشی باشد.

براساس این گواهی باید گفت که Vivo X Fold 4 دارای یک باتری بزرگ 6365 میلی آمپر ساعتی است که احتمالاً به عنوان یک باتری 6500 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می شود.

اگر این درست باشد، Vivo X Fold 4 باتری بسیار بزرگتری در مقایسه با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی موجود در Vivo X Fold 3 خواهد داشت. البته پیش‌تر گزارشی در همین زمینه داشتیم.

هنوز مشخص نیست که این باتری بزرگ چه تاثیری در ضخامت و وزن محصول نهایی خواهد داشت. باید صبر کرد و دید که Vivo می‌تواند این دستاورد را بدون مشکل خاصی به دست آورد یا خیر.

شما چطور فکر می کنید؟ این باتری بزرگ محقق می‌شود؟ به چه قیمتی؟

نوشته گوشی تاشو Vivo X Fold 4 با باتری ۶۵۰۰ میلی‌آمپری در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.