آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی با ویجت های جدید عرضه می‌شود

شیائومی سال گذشته تصمیم گرفت تا رابط کاربری خود را از MIUI به HyperOS تغییر برند بدهد و حالا نوبت به عرضه نسخه ۲ از هایپراواس رسیده است. هر چند هنوز تا عرضه نهایی آن فاصله داریم اما با انتشار داده‌های جدید می‌توان گفت که آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی با ویجت های جدید عرضه می‌شود.

آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی

شیائومی نصب نسخه آزمایشی HyperOS 2.0 را برای کاربران شرکت کننده در برنامه بتا عمومی آغاز کرده است. این نسخه از هایپراواس برخی ویجت‌های ضروری، یعنی آب و هوا و تقویم را اصلاح می‌کند.

ویجت آب و هوا در آپدیت HyperOS 2 شیائومی

ویجت آب و هوا در آپدیت HyperOS 2 شیائومی

ویجت آب و هوا در آپدیت HyperOS 2 شیائومی

ویجت آب و هوا در آپدیت HyperOS 2 شیائومی

ویجت آب و هوا حالا دارای تجسم‌های ظریف و مینیمالیستی است که با شرایط آب و هوایی فعلی مطابقت دارد. علاوه بر این، ویجت جدید اطلاعات دقیق‌تری در مورد شرایط آب‌وهوایی و بدون نیاز به باز کردن خود برنامه ارائه می دهد.

از سوی دیگر، ویجت تقویم در هایپراواس ۲ شیائومی ساده تر شده و اطلاعاتی را در مورد رویدادهای آینده در یک نگاه ارائه می دهد. ایده این است که تجربه‌ای بدون شلوغی ارائه دهد و همزمان امکان شخصی‌سازی را هم به شما می‌دهد. این ویجت همچنین بسته به برنامه روزانه کاربر، پیشنهادات هوشمندتری را نمایش می دهد.

ویجت تقویم در آپدیت HyperOS 2 شیائومی

ویجت تقویم در آپدیت HyperOS 2 شیائومی

هر دو ویجت به گونه‌ای طراحی شده اند که با زیبایی شناسی HyperOS 2.0 فعلی به‌روزشوند. البته که نمی‌توان شباهت آن‌ها با سیستم عامل iOS اپل را کتمان کرد اما این شباهت لزوما چیز بدی هم نیست.

نظر شما چیست؟ این ویجت‌ها برای شما جذاب هستند؟

نوشته آپدیت HyperOS 2.0 شیائومی با ویجت های جدید عرضه می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.