تصاویر جدید از گوشی سامسونگ W25 فلیپ در فضای وب منتشر شد

بسیاری از کاربران احتمالا تاکنون برای حداقل یک نوبت نام گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن را شنیده‌اند. این دستگاه مدل بزرگ‌تر و باریک‌تر گلکسی زد فولد 6 محسوب می‌شود. بر اساس شایعات پیشین، این گوشی تاشو احتمالا در روز 21 اکتبر (30 مهر ماه) معرفی شده و متاسفانه تنها در کشورهای کره و چین عرضه خواهد شد.

اکنون به‌نظر می‌رسد که این دستگاه در کنار گوشی تاشو دیگری با نام W25 فلیپ در بازار چین عرضه می‌شود. سامسونگ W25 فلیپ اساسا نسخه ویژه گلکسی زد فلیپ 6 به‌شمار رفته و دارای طراحی کاملا جدید در قسمت پشتی خواهد بود؛ موضوعی که در تصاویر زیر قابل مشاهده است.

این تصاویر از پایگاه داده آژانس رگولاتوری TENAA چین برداشت شده‌اند. دریافت این گواهینامه پیش از فروش گوشی‌ها در چین امری ضروری است. در هر صورت گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن احتمالا در نهایت با نام سامسونگ W25 در بازار چین به فروش خواهد رفت. این دستگاه دارای شماره مدل SM-W9025 است؛ در حالی‌که سامسونگ W25 فلیپ از شماره مدل SM-W7025 استفاده می‌کند.

سامسونگ W25 فلیپ از ابعادی مشابه با گلکسی زد فلیپ 6 برخوردار خواهد بود؛ اما این دستگاه سنگین‌تر بوده و 198 گرم وزن خواهد داشت. وزن سنگین‌تر W25 فلیپ احتمالا از به‌کارگیری مواد اولیه متفاوت ناشی می‌شود. این گوشی مجهز به یک نمایشگر لمسی تاشو 6.7 اینچی با رزولوشن 1080×2640 پیکسل، نمایشگر خارجی 3.4 اینچی، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماژول ثانویه 12 مگاپیکسلی و حسگر سلفی 10 مگاپیکسلی خواهد بود.

تصاویر سامسونگ W25 فلیپ در پایگاه داده TENAA

نوشته تصاویر جدید از گوشی سامسونگ W25 فلیپ در فضای وب منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.