گوشی بالارده کوچک شیائومی با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری در برند Redmi رونمایی خواهد شد

هر چند هم که از بزرگ‌شدن گوشی‌های این دوره بنالیم اما حقیقت این است که نمایشگر بزرگ عموما تجربه بهتری به ما می‌دهد. با این حال هر از گاهی برندهای مختلف سعی می‌کنند به فکر کاربرانی با نظر مخالف هم باشند. برای مثال در هفته‌ای که گذشت ویوو X200 Pro و X200 Pro mini با تراشه Dimensity 9400، باتری بزرگ و دوربین قدرتمند رسماً معرفی شدند. به نظر می‌رسد که شیائومی نیز برنامه مشابهی دارد. به تازگی گزارش شده که گوشی بالارده کوچک شیائومی با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری در برند Redmi رونمایی خواهد شد.

گوشی بالارده کوچک شیائومی

انتظار می‌رود برند Redmi گوشی‌های هوشمند سری K80 خود را طی ماه آتی میلادی و در ۲ مدل استاندارد و پرو عرضه کند. با این حال، به نظر می‌رسد اینها تنها دستگاه هایی نیستند که شرکت روی آن کار می کند.

گزارش شده که ردمی در حال برنامه‌ریزی “داخلی” برای عرضه یک “گوشی با صفحه نمایش کوچک” است. اینجا منظور از کوچک، ۶.۳ اینچ است! علیرغم اندازه جمع‌وجور آن، این گوشی می‌تواند یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

البته به عنوان یک دستگاه کوچکتر، ممکن است افت مشخصات در بخش‌خای دیگر وجود داشته باشد. این گزارش ادعا می‌کند که دستگاه مذکور لنز تله فوتو یا پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را ندارد. با این حال، می‌گوید که این یک «محصول فرعی با کارایی بالا» خواهد بود.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که این دستگاه دقیقا در چه خانواده‌ای محصولات Redmi رونمایی خواهد شد اما با توجه به توصیفات موجود، همان سری K می‌تواند گزینه خوبی باشد.

مدل‌های ردمی K80 و K80 Pro احتمالا با تراشه Snapdragon 8 Elite عرضه خواهند شد. بعید نیست که یک مدل مینی در همین خانواده تحت اسم Redmi K80 Mini و با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 عرضه شود.

نظر شما چیست؟ از ایده خرید یک گوشی بالارده با نمایشگر کوچک استقبال می‌کنید؟ هر چند ۶.۳ اینچ خیلی هم کوچک نیست اما قطعا جمع‌وجورتر از یک محصول ۶.۹ اینچی خواهد بود!

نوشته گوشی بالارده کوچک شیائومی با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری در برند Redmi رونمایی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.