توان شارژ آیپد مینی ۷ اپل ۲۰ وات است

تنها ۲ روز از معرفی رسمی آیپد مینی نسل 7 با تراشه A17 Pro و پشتیبانی از Apple Intelligence می‌گذرد و به‌راحتی می‌توان گفت که کاربران پس از بررسی تغییرات نسبت به نسل قبلی آن، از ارتقا فعلی رضایت بالایی ندارند. بیشتر موارد مثل نسل قبلی باقی مانده، حتی بد نیست بدانید که توان شارژ آیپد مینی ۷ اپل ۲۰ وات است.

توان شارژ آیپد مینی ۷ اپل

اپل امسال با سری iPhone 16 تصمیم گرفت تا توان شارژ موبایل‌های هوشمند خود را ارتقا دهد. در همین راستا این محصولات می‌توانند به صورت سیمی با حداکثر توان ۴۵ وات و به صورت بی‌سیم با توان ۲۵ وات شارژ شوند.

انتظار می‌رفت که محصولات بعدی اپل نیز با همین استانداردها به‌روز شوند. اولین محصول جدیدی از اپل که پس از سری آیفون ۱۶ رونمایی شده، همین iPad Mini 7 یا iPad Mini 2024 است.

به همین دلیل کاربران کنجکاو بودند که آیا این محصول با تغییر مذکور به روز شده یا نه؟

یک پرونده نظارتی رصد شده، نشان می‌دهد که توان شارژ آیپد مینی ۷ مانند نسل قبلی آن به 20 وات محدود شده است.

این بدان معناست که زمان مورد نیاز شارژ دستگاه تا ۷۰ درصد حدود ۱ ساعت است. همچنین از حالت خالی تا شارژ کامل حدود ۲ ساعت زمان نیاز دارد. طبیعتا این مدت زمان بیشتر از خیلی از تبلت‌های اندرویدی است.

البته برای مقایسه بد نیست بدانید که آیپد پرو اپل از شارژر ۳۰ وات بهره می‌برد. حتی خیلی از مدل‌های مک بوک ایر هم همین شارژر ۳۰ وات را ارائه می‌کنند!

نظر شما درباره تغییرات iPad Mini 7 اپل چیست؟ توان شارژ یک تبلت چقدر برای شما اهمیت دارد؟

آیپد مینی نسل 7 با تراشه A17 Pro و پشتیبانی از Apple Intelligence رسماً معرفی شد

نوشته توان شارژ آیپد مینی ۷ اپل ۲۰ وات است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.