تاریخ رونمایی نسخه خاص گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ رسماً اعلام شد؟

سامسونگ اعلام کرده است که در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر ماه) از یک گلکسی جدید رونمایی خواهد کرد. نام این محصول مشخص نشده اما احتمالاً تاریخ رونمایی به‌اشتراک گذاشته شده مربوط به نسخه خاص گلکسی زد فولد ۶ می‌باشد.

تاریخ رونمایی نسخه خاص گلکسی زد فولد ۶ احتمالاً ۳۰ مهر خواهد بود

احتمالاً دوشنبه آینده شاهد رونمایی Galaxy Z Fold Special Edition خواهیم بود. همچنین تیزری از سوی سامسونگ منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

در حال حاضر مشخص نیست که تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ Galaxy Z Fold Special Edition نام خواهد داشت یا Galaxy Z Fold 6 Special Edition. با این حال، تصویر واقعی فاش شده از این گوشی نشان می‌دهد که ضخامت کمتری نسبت به گلکسی زد فولد ۶ استاندارد دارد.

طراحی Galaxy Z Fold Special Edition

طراحی Galaxy Z Fold Special Edition

گفته می‌شود که نسخه خاص گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ در حالت باز شده ضخامت ۴.۹ میلی‌متری و در حالت تا شده ضخامت ۱۰.۶ میلی‌متری خواهد داشت که نازک‌تر از زد فولد ۶ است. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ را بر عهده داشته باشد. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت و احتمالاً سایر دوربین های در نظر گرفته شده برای آن، مشابه Z Fold 6 استاندارد هستند.

همان‌طور که GSMArena اشاره کرده است، نسخه خاص گلکسی زد فولد با برخورداری از استاندارد IP48، تا حدودی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. صفحه نمایش بیرونی آن اندازه ۶.۵ اینچی داشته و نمایشگر تاشو داخلی آن نیز ۸ اینچی است.

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با وزن و ضخامت کمتر و ویژگی‌های جدید Galaxy AI رسماً معرفی شد

با توجه به آنکه تنها چهار روز تا رونمایی Galaxy Z Fold 6 Special Edition باقی مانده، نباید زمان زیادی را برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره این گوشی تاشو آینده سامسونگ منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟

نوشته تاریخ رونمایی نسخه خاص گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ رسماً اعلام شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.