تغییرات مدیریتی در اپل؛ مدیر ارشد منابع انسانی پس از دو سال استعفا داد

در تحولی تازه در ساختار مدیریتی شرکت اپل، کارول سرفیس، مدیر ارشد منابع انسانی این شرکت، پس از مدت کوتاهی فعالیت در این غول فناوری، تصمیم به ترک شرکت گرفته است.

به گزارش بلومبرگ، سرفیس که در سال ۲۰۲۳ به اپل پیوسته بود، پس از حدود دو سال فعالیت در این شرکت، به دلایل نامعلومی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. این در حالی است که اکثر مدیران ارشد اپل معمولاً سابقه طولانی‌تری در این شرکت دارند.

سرفیس در زمانی به اپل پیوست که این شرکت تصمیم گرفت بخش منابع انسانی خود را از بخش خرده‌فروشی جدا کرده و به آن اهمیت بیشتری دهد. او مستقیماً زیر نظر تیم کوک، مدیرعامل اپل، فعالیت می‌کرد. پیش از سرفیس، دیدری اوبرایان همزمان مسئولیت مدیریت هر دو بخش منابع انسانی و خرده‌فروشی را بر عهده داشت. اما با ورود سرفیس، اوبرایان تنها بر بخش خرده‌فروشی تمرکز کرد.

با خروج سرفیس، اوبرایان مجدداً مسئولیت هر دو بخش را بر عهده خواهد گرفت. این تغییرات نشان‌دهنده تحولات مداوم در ساختار مدیریتی اپل و تلاش این شرکت برای تطبیق با چالش‌های جدید بازار است.

نوشته تغییرات مدیریتی در اپل؛ مدیر ارشد منابع انسانی پس از دو سال استعفا داد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.