تاریخ رونمایی سری شیائومی ۱۵ فاش شد: ۱۰ آبان ماه

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی تاریخ رونمایی یک گوشی هوشمند جدید مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت را به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که تاریخ رونمایی سری شیائومی ۱۵ «دهم آبان ماه» خواهد بود.

سری شیائومی ۱۵ اولین گوشی های مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت نخواهند بود

طبق گزارش های متعدد، مشابه سال گذشته شیائومی می‌تواند اولین برندی باشد که تلفن هوشمند خود را با این تراشه پرچمدار معرفی می‌کند. اما گزارش جدید DCS نشان می‌دهد که ممکن است شیائومی اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت را معرفی نکند.

تاریخ رونمایی سری شیائومی ۱۵

انتظار می‌رود که حداقل ۴ برند در اواخر ماه جاری میلادی از گوشی‌های پرچمدار جدید خود مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ الیت رونمایی کنند. آنر تایید کرده است که سری Magic 7 در تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد. سایر برند ها یعنی شیائومی، وان پلاس و iQOO هنوز تاریخ معرفی تلفن های هوشمند پرچمدار آینده خود را اعلام نکرده‌اند. این برند ها به‌زودی از سری شیائومی ۱۵، وان پلاس ۱۳ و iQOO 13 رونمایی خواهند کرد.

گزارش های منتشر شده نشان داده‌اند که iQOO 13 در تاریخ ۳۰ اکتبر معرفی خواهد شد. اما Digital Chat Station درباره یک گوشی جدید مجهز به Snapdragon 8 Elite صحبت می‌کند که در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) و در کشور چین رونمایی می‌شود. وی ادعا می‌کند که این نسل جدید دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی نبوده و مدل پایه آن با ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید.

این افشاگر اطلاعات ممکن است درباره سری وان پلاس ۱۳ یا شیائومی ۱۵ صحبت کند. اما مدل پایه وان پلاس ۱۲، در سال گذشته میلادی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شد. مدل پایه شیائومی ۱۴ اما با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران رسید. از این رو، به‌نظر می‌رسد که DCS در حال صحبت درباره سری شیائومی ۱۵ است.

تصویر واقعی شیائومی ۱۵ پرو برای اولین بار فاش شد

در نهایت احتمالاً شیائومی اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ الیت را معرفی نخواهد کرد. احتمالاً وان پلاس یا آنر موفق به کسب این عنوان خواهند شد.

نظر شما چیست؟

نوشته تاریخ رونمایی سری شیائومی ۱۵ فاش شد: ۱۰ آبان ماه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.