پچ امنیتی ماه اکتبر 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A54 منتشر شد

یک گوشی سامسونگی میان‌رده دیگر اخیرا به‌روزسانی امنیتی جدیدی را دریافت نموده است. پچ امنیتی ماه اکتبر 2024 چند ماه قبل برای گلکسی A55 منتشر شد و اکنون نوبت به گلکسی A54 رسیده است.

این آپدیت برای گلکسی A54 در کشورهای اروپایی منتشر شده و به‌زودی در سایر مناطق نیز قابل دسترس خواهد بود. همچنین به‌روزرسانی جدید دارای فریم‌ور با شماره ورژن A546BXXSACXI3 است. ورژن فریم‌ور نشان می‌دهد که به‌روزرسانی جدید صرفا به ارتقاء امنیت دستگاه کمک می‌کند.

پچ امنیتی ماه اکتبر 2024 مجموعا 42 حفره امنیتی پیش‌تر شناسایی شده را برطرف می‌کند. از این تعداد، 30 مورد بر تمامی دستگاه‌های اندرویدی تاثیرگذار بوده و 12 مورد نیز صرفا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سامسونگ را تحت تاثیر قرار می‌دهند. همچنین یک نقص امنیتی که در دستگاه‌های مجهز به تراشه‌های منتخب اگزینوس مشاهده شده بود نیز اصلاح شده است. این حفره امنیتی در گوشی گلکسی A54 با تراشه اگزینوس 1380 نیز مشاهده شده بود.

کاربران گلکسی A54 برای دانلود به‌روزرسانی جدید روی گوشی خود می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و سپس روی دکمه Download and install ضربه بزنند.

نوشته پچ امنیتی ماه اکتبر 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A54 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.