گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن مجهز به نمایشگر با چروکیدگی کمتر خواهد بود

سامسونگ در حال آماده‌سازی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن برای عرضه در آینده نزدیک است. بر اساس آخرین گزارش‌ها گوشی تاشو آینده سامسونگ از چین و چروکیدگی مشهود کمتری روی نمایشگر خود برخوردار خواهد بود.

بر اساس اعلام یک افشاگر با شناسه Ice Universe، نمایشگر این گوشی تاشو از هر زمان دیگری بهتر شده است. وی در توضیح دلایل این ادعا اعلام کرده که سامسونگ بالاخره به استفاده از فناوری Ultra Foldable Glass یا به اختصار UFG روی آورده است.

ظاهرا سامسونگ این گوشی تاشو را طی روز 25 اکتبر (4 آبان ماه) در بازار چین عرضه خواهد کرد. با این‌حال گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن احتمالا تنها در بازار دو کشور چین و کره‌جنوبی عرضه خواهد شد.

بعضی گزارش‌ها نشان می‌دهند که این گوشی از نام تجاری گلکسی فولد 6 اسپشیال ادیشن استفاده خواهد کرد. این دستگاه از طراحی مشابه با مدل استاندارد گلکسی زد فولد 6 برخوردار خواهد بود؛ اما ضخامت آن به شکل محسوسی کاهش خواهد یافت. بر اساس شایعات، ضخامت دستگاه در وضعیت باز شده و تا شده به‌ترتیب برابر با 4.9 و 10.6 میلی‌متر خواهد بود.

گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن احتمالا مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، نمایشگر خارجی 6.5 اینچی و پنل تاشو اصلی 8 اینچی خواهد بود.

نوشته گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن مجهز به نمایشگر با چروکیدگی کمتر خواهد بود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.