ریلمی P1 اسپید با تراشه مدیاتک Dimensity 7300 Energy معرفی شد

ریلمی P1 اسپید سومین عضو از سری P ریلمی محسوب می‌شود که امروز در کشور هند معرفی شد. این گوشی هوشمند از تراشه مدیاتک Dimensity 7300 Energy و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی OLED برخوردار است.

ریلمی P1 اسپید از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند

گوشی هوشمند جدید ریلمی از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و وضوح FullHD+ برخوردار است. تراشه مدیاتک Dimensity 7300 Energy وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ریلمی P1 اسپید را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

Realme P1 Speed

ریلمی P1 اسپید

دوربین اصلی موجود در قاب پشتی Realme P1 Speed وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تشخیص عمق نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه درون یک سوراخ نمایشگر و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری realme UI 5.0 به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. Realme P1 Speed از کارت MicroSD برای افزایش حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می‌توان به برخورداری از اسپیکر های استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و استاندارد IP65 به‌معنای مقاومت جزئی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

تاریخ عرضه و قیمت Realme P1 Speed

مطابق با گزارش GSMArena، ریلمی P1 اسپید در رنگ های آبی و تیتانیومی عرضه خواهد شد. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی این تلفن هوشمند با قیمت معادل ۲۱۵ دلار به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۲۵۰ دلار قابل‌تهیه خواهد بود. فروش این گوشی از تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر ماه) آغاز می‌شود.

ریلمی P2 Pro با نمایشگر ۲ لبه خمیده با قیمت ۲۶۰ دلار رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟

نوشته ریلمی P1 اسپید با تراشه مدیاتک Dimensity 7300 Energy معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.