طراحی و رنگ های خاص Poco C75 شیائومی را ببینید

گوشی‌های اقتصادی شاید در طراحی نتوانند از مواد خاص و یا باکیفیت بالا استفاده کنند اما می‌توانند با خلاقیت‌های ساده، ظاهر خود را برای کاربران جذاب‌تر کنند. شیائومی با گوشی جدید پوکو سی ۷۵ چنین تصمیمی دارد. بیایید با هم طراحی و رنگ های خاص Poco C75 شیائومی را ببینیم.

رنگ های خاص Poco C75

مدتی قبل، گوشی اقتصادی شیائومی Poco C75 تاییدیه FCC را دریافت کرد. این یعنی محصول مذکور به رونمایی خود نزدیک است. امروز ما اولین رندرهای منتسب به این دستگاه را داریم و نگاهی به طراحی آن را ارائه می‌دهد.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، پوکو C75 حداقل در ۳ رنگ عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها مشکی، سبز و تقریبا بژ هستند. قاب پشتی رنگ مشکی به جز یک ظاهر ۲ بخشی که احتمالا پایین آن مات و بالا براق است، موضوع قابل ذکری ندارد.

با این حال رنگ‌های سبز و بژ در نیمه پایینی قاب پشتی یک طرح مشابه سنگ مرمر دارند که در نوع خود جالب است.

پوکو C75 شیائومی در رنگ مشکی

پوکو C75 شیائومی در رنگ مشکی

نمای جلویی پوکو C75 شیائومی اما یک طراحی کاملا قابل انتظار از گوشی اقتصادی اندرویدی را به نمایش می‌گذارد. ناچ قطره‌طور برای دوربین سلفی و حاشیه پایین نسبتا ضخیم‌تر از جمله پایه‌های همیشگی ظاهر این محصولات است.

احتمالا پوکو سی ۷۵ دارای صفحه نمایشی با پنل LCD در اندازه 6.88 اینچی، رزلوشن HD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود.

در مقایسه با پوکو C65 که سال گذشته عرضه شد، مدل جدید دارای صفحه نمایش بزرگتر با رفرش‌ریت بالا، دوربین سلفی با وضوح بالاتر و باتری کمی بزرگتر خواهد بود.

گفته می شود که این گوشی از تراشه هلیو G85 مدیاتک با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند.

در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ناشناخته 0.08 مگاپیکسلی وجود دارد. عکس های سلفی با یک دوربین 13 مگاپیکسلی ثبت می شود. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه قفل، NFC، جک 3.5 میلی متری هدفون و باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 18 واتی است.

ابعاد Poco C75 برابر 171.9 در 77.8 در 8.2 میلی متر و وزن آن 204 گرم است. این باعث می‌شود که نسبت به مدل قبلی خود بلندتر، با عرض کمتر، ضخیم تر و سنگین تر باشد.

نظر شما چیست؟ پوکو C75 شیائومی برای شما دستگاه جذابی است؟

نوشته طراحی و رنگ های خاص Poco C75 شیائومی را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.