تصویر واقعی شیائومی ۱۵ پرو برای اولین بار فاش شد

تصویر واقعی شیائومی ۱۵ پرو برای اولین بار فاش شده که طراحی قاب پشتی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. این دستگاه بسیار شبیه مدل های قبلی به‌نظر می‌رسد. البته تغییراتی نیز وجود دارد.

شیائومی ۱۵ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸ الیت در راه است

این تلفن هوشمند پرچمدار در دستان معاون شیائومی یعنی وانگ شیائویان مشاهده شده است. در تصویر واقعی شیائومی ۱۵ پرو می‌توان ماژول دوربین مربعی شکل آن را مشاهده کرد که فلاش LED نیز در خارج از جزیره دوربین تعبیه شده است. می‌دانیم که تصویر فاش شده مربوط به Xiaomi 15 Pro است، زیرا که چندی پیش نیز رندر های این گوشی هوشمند منتشر شده بودند.

تصویر واقعی Xiaomi 15 Pro

تصویر واقعی شیائومی ۱۵ پرو

تصویر فاش شده، رنگ مشکی این گوشی را نشان می‌دهد. اما انتظار می‌رود که این دستگاه در رنگ های سفید و نقره‌ای نیز به دست کاربران برسد. ممکن است متریال خود ماژول دوربین هم ارتقا یابد. شایعات منتشر شده به جنس سرامیکی اشاره می‌کنند.

نگاهی به مشخصات مورد انتظار Xiaomi 15 Pro

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند که شیائومی ۱۵ پرو دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۸ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. احتمالاً تراشه اسنپدراگون ۸ الیت وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد داشت. این گوشی احتمالاً حداکثر با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد.

انتظار می‌رود که دوربین اصلی Xiaomi 15 Pro به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر (از f/1.4 تا f/2.5) مجهز شود. دوربین فوق‌عریض نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین تله‌فوتو هم یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله کانونی ۱۲۰ میلی‌متری در نظر گرفته شده است. این دستگاه از باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود و از شارژ سریع ۹۰ واتی (به‌همراه شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی) پشتیبانی خواهد کرد.

تمام این گمانه‌زنی ها مبتنی بر اطلاعات فاش شده است. شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که شیائومی برای رونمایی از این گوشی های پرچمدار آینده خود منتظر رونمایی رسمی اسنپدراگون ۸ الیت کوالکام است. احتمالاً سری Xiaomi 15 ابتدا فقط در کشور چین عرضه شده و انتظار می‌رود که تا پایان سال جاری میلادی راهی بازار های جهانی شود.

طراحی شیائومی 15 پرو در اولین رندر این گوشی پرچمدار فاش شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

نوشته تصویر واقعی شیائومی ۱۵ پرو برای اولین بار فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.