گوشی شیائومی Redmi A3 Pro با قیمت ۱۱۰ دلار بدون معرفی رسمی، در حال فروش است!

محصولات مختلف به روش‌های متفاوتی معرفی شده و به بازار می‌رسند. برخی نمونه‌های اقتصادی خیلی حواشی ندارند و به ناگهان می‌بینید در حال فروش هستند! امروز یکی از این نمونه را داریم، بد نیست بدانید گوشی شیائومی Redmi A3 Pro با قیمت ۱۱۰ دلار بدون معرفی رسمی، در حال فروش است!

گوشی شیائومی Redmi A3 Pro

ردمی A3 Pro شیائومی در یک فروشگاه آنلاین کنیایی رصد شده است. ما تصویر رسمی این دستگاه، لیست کلی مشخصات و قیمتش را داریم، در نتیجه می‌توان گفت که همه موارد لازم برای شناخت آن، در اختیار ماست.

شیائومی Redmi A3 Pro به مانند Redmi A3 دارای نمایشگری با پنل LCD است که رفرش‌ریت 90 هرتز دارد. این نمایشگر با انداز 6.88 اینچی، کمی از مدل پایه بزرگتر خواهد بود.

شیائومی Redmi A3 Pro با تراشه مدیاتک Helio G81 Ultra همراه شده است. این نسبت به هلیو G36 موجود در Redmi A3 بهتر خواهد بود. این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

در بخش دوربین باید گفت که گوشی Redmi A3 Pro دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با هوش مصنوعی است. در کنار آن یک دوربین دوم قرار دارد که مشخصاتش مشخص نیست.

باتری بزرگ ۵۱۶۰ میلی‌آمپری برای این محصول انتخاب شده اما درباره توان شارژ اطلاعاتی نداریم. همچنین حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه است. درباره بخش نرم افزاری اطلاعاتی نداریم.

قیمت ردمی A3 Pro شیائومی معادل ۱۱۰ دلار است. البته این قیمت بازار کنیا بوده و شاید در بازارهای دیگر با قیمت‌های متفاوتی عرضه شود.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی شیائومی چیست؟

نوشته گوشی شیائومی Redmi A3 Pro با قیمت ۱۱۰ دلار بدون معرفی رسمی، در حال فروش است! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.