اپل برای سری آیفون 17 از تراشه‌های وای‌فای اختصاصی خود استفاده خواهد کرد

شرکت اپل برنامه توسعه آیفون‌های خود را از سال‌ها قبل دنبال نموده و با تامین‌کنندگان قطعات آیفون‌های چند نسل آینده به‌طور مداوم و همزمان همکاری می‌کند. بنابراین گاهی مواقع مدت‌ها قبل از عرضه آیفون‌های جدید، شایعاتی پیرامون مشخصات و امکانات آنها منتشر می‌شود.

این سناریو مشخصا برای سری آیفون 17 نیز روی داده است. وبسایت MacRumors پیش‌تر به اطلاعاتی در رابطه با مشخصات احتمالی گوشی‌های هوشمند سال 2025 اپل دست یافته است.

گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس مجهز به نمایشگرهایی با اندازه بزرگ‌تر از مدل‌های نسل قبلی خود خواهند بود. به بیان دقیق‌تر، اندازه نمایشگر این گوشی‌ها به‌ترتیب از 6.12 و 6.69 اینچ به 6.27 و 6.86 اینچ خواهد رسید. در عین‌حال مدل‌های استاندارد کماکان از نمایشگرهایی با اندازه مشابه مدل‌های نسل قبل خود استفاده خواهند کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اپل در سال 2025 از گوشی‌های آیفون 17 و آیفون 17 پلاس با نمایشگرهای بزرگ‌تر 6.27 و 6.86 اینچی رونمایی خواهد کرد. غول کوپرتینویی قصد دارد تا در این 2 گوشی از نمایشگر 120 هرتزی پروموشن خود بهره‌برداری نماید. این نمایشگر قادر به کاهش فرکانس خود تا 1 هرتز خواهد بود. سنسورهای فیس آی‌دی احتمالا به زیر نمایشگر گوشی منتقل می‌شوند؛ اما فناوری دوربین زیر نمایشگر احتمالا تا سال 2027 در آیفون‌های اپل ظاهر نخواهد شد.

همچنین آیفون 17 احتمالا مجهز به تراشه وای‌فای 7 طراحی شده توسط اپل خواهد بود. از سوی دیگر آیفون 17 پرو مکس نیز احتمالا با یک لنز تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی روانه بازار خواهد شد.

نوشته اپل برای سری آیفون 17 از تراشه‌های وای‌فای اختصاصی خود استفاده خواهد کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *