طراحی دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود

به نظر می‌رسد سامسونگ هم از این‌که هر سال طراحی متفاوت رادیکال ارائه کند خسته شده است. این برند کره‌ای از گلکسی اس ۲۲ اولترا به این سو تقریبا یک طراحی واحد را برای پرچمدار پریمیومش در نظر گرفته و آنطور که پیداست این موضوع با نسل بعدی هم ادامه پیدا می‌کند، البته با یک تغییر کوچک؛ طراحی دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود!

طراحی دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا

سامسونگ با گلکسی زد فولد ۶ تصمیم گرفت طراحی حلقه‌های دوربین را تغییر دهد. این حلقه‌ها کمی بزرگتر و عریض‌تر هستند. همچنین یک بافت برجسته دارای دایره‌های هم‌مرکز روی این حلقه‌ها وجود دارد.

به نظر می‌رسد با بازخوردهایی مثبتی که از بازار گرفته، تصمیم دارد تا همین طراحی را برای گلکسی اس ۲۵ اولترا نیز اعمال نماید. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، منبع پرحاشیه و معتبر اخبار سامسونگ یعنی Ice Universe اعلام کرده که طراحی سمت راست برای Galaxy S25 Ultra به واقعیت نزدیکتر است.

گلکسی S25 Ultra با One UI 7

گلکسی S25 Ultra با One UI 7

از دیگر تغییرات در بخش طراحی می‌توان گفت که گلکسی اس 25 اولترا با گوشه‌های گرد و نوید ارگونومی بهبودیافته که شامل کاهش عرض و وزن دستگاه می شود، از مدل های قبلی خود متمایز خواهد شد.

اگر به بخش عملکرد دوربین بخواهیم بپردازیم، باید گفت آنطور که پیداست شایعه ارتقای گسترده سخت افزار دوربین گلکسی اس 25 اولترا صحیح نبوده است.

جدیدترین گزارش‌ها می‌گویند که فقط دوربین فوق عریض به سنسور 50 مگاپیکسلی (ISOCELL JN3) ارتقا خواهد یافت و تمام. دوربین اصلی از همان حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP2 استفاده می کند، ماژول 10 مگاپیکسلی از حسگر تصویر IMX754 سونی و دوربین پریسکوپی 5x از حسگر 50 مگاپیکسلی IMX854 سونی بهره خواهد برد.

نظر شما چیست؟ این طراحی و مشخصات برای دوربین Galaxy S25 Ultra جذاب است؟

نوشته طراحی دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.