گوشی آنر X5b با تراشه هلیو G36 در راه است

امروز فهرست لو رفته در پایگاه داده Google Play Console نشان داد که آنر روی توسعه یک گوشی هوشمند جدید کار می‌کند. این دستگاه آنر X5b نامگذاری شده و فهرست مربوط به آن هم‌اکنون در پایگاه Google Play Console منتشر شده است. بنابراین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به‌زودی رونمایی شود.

فهرست لو رفته به برخی مشخصات کلیدی گوشی اشاره کرده است. همچنین در ادامه تصویری از آنر X5b به معرض نمایش گذاشته شده است. آنر X5b دارای شماره مدل GFY-LX2P بوده و از ناچ قطره‌ای شکل روی نمایشگر به‌همراه حواشی بسیار ضخیم بهره می‌گیرد (ضخامت چانه گوشی در مقایسه با سایر بخش‌ها به میزان چشمگیری بیش‌تر است).

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه هلیو G36 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه تنها 4 گیگابایت رم تامین می‌شود. آنر X5b به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 14 عرضه شده و نمایشگر آن از رزولوشن 1620×720 پیکسل برخوردار است. اگرچه فناوری مورد استفاده برای نمایشگر کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما با توجه به سایر مشخصات دستگاه می‌توان حدس زد که این پنل از نوع LCD خواهد بود.

آنر X6b با ظاهری کاملا مشابه با آنر X5b پیش‌تر طی ماه ژوئن روانه بازار شد. توان پردازشی آنر X6b از طریق تراشه هلیو G85 تامین می‌شود؛ بنابراین آنر X5b در جایگاهی پایین‌تر از مدل X6b قرار خواهد گرفت (موضوعی که با توجه به نام گوشی نیز قابل درک است).

فهرست مربوط به گوشی آنر X5b در پایگاه Google Play Console

نوشته گوشی آنر X5b با تراشه هلیو G36 در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.