گلکسی S25 FE سامسونگ شاید با اسم S25 Slim و با تراشه مدیاتک عرضه شود

درباره سری Galaxy S25 سامسونگ هنوز عدم قطعیت‌های مشخصی وجود دارد. در حالی که چندماه تا رونمایی ۳ عضو اصلی این خانواده فاصله داریم، هنوز مشخص نیست که چه تراشه‌ای در این محصولات استفاده می‌شود. برخی شایعه استفاده از تراشه مدیاتک برای مدل‌های پایه سری گلکسی اس ۲۵ را عنوان می‌کنند و برخی به همان اگزینوس ۲۵۰۰ امیدوارند. جدیدترین گزارش، ادعای امیدوارکننده‌تری دارد و همچنین می‌گوید که گلکسی S25 FE سامسونگ شاید با اسم S25 Slim و با تراشه مدیاتک عرضه شود.

گلکسی S25 FE سامسونگ

از زمانی که اولین شایعات پیرامون پسوند جدید Slim برای سری آیفون ۱۷ منتشر شد، خیلی از شایعات دیگر درباره احتمال استفاده از چنین پسوندی برای محصولات سامسونگ هم ارائه شد.

برخی عنوان می‌کردند که شاید سری گلکسی زد فولد اولین محصولات سامسونگ با عضوی دارای پسوند Slim باشد. با این حال به تازگی شنیده می‌شود که شاید این سری گلکسی اس ۲۵ باشد که یکی از پرفروش‌ترین اعضایش را با این پسوند عرضه کند.

بله، مدل‌های FE از پرفروش‌ترین اعضای سری گلکسی S محسوب می‌شوند که دلیل آن هم به قیمت مناسب و ارزندگی نسبتا خوب در اکوسیستم محصولات سامسونگ مربوط می‌شود.

آنطور که پیداست، احتمالا Galaxy S25 FE سامسونگ با طراحی باریک‌تر عرضه خواهد شد و سامسونگ شاید پسوند FE را با Slim جایگزین کند. گفته شده که این محصول همان اندازه نمایشگر و باتری گلکسی S24 FE را خواهد داشت. سامسونگ در این محصول اندازه نمایشگر و باتری را نسبت به S23 FE افزایش داده بود.

گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ حدودا ۲ هفته است که معرفی شده و این یعنی فاصله خیلی زیادی تا معرفی جانشین آن یعنی گلکسی اس ۲۵ اف ای یا گلکسی اس ۲۵ اسلیم خواهیم داشت.

همچنین از آن‌جا که وضعیت تامین تراشه مدل‌های ایه سری گلکسی S25 در ابهام است، تراشه مدل FE یا Slim هم هنوز مشخص نیست. در سری گلکسی S24 ما تراشه کمی ضعیف‌تر شده مدل‌های پایه را برای مدل FE دیدیم. بنچمارک‌های اگزینوس 2400e امیدوارکننده هستند اما از آن‌جا که شاید اصلا اگزینوس ۲۵۰۰ وجود نداشته باشد، پس مدل e آن هم نباید ارائه شود!

به همین دلیل حدس زده می‌شود سامسونگ بخواهد برای تراشه گلکسی S25 Slim به مدیاتک رجوع کند. حال این که چه مدلی از تراشه‌های پرچمدار مدیاتک برای آن استفاده شود، مشخص نیست.

۳ عضو اصلی سری گلکسی S25 تماما با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود؟!

ابتدای خبر درباره ادعای امیدوارکننده‌تری پیرامون اعضای اصلی سری گلکسی اس ۲۵ صحبت کردیم. این ادعا می‌گوید که سامسونگ احتمالا به مانند سری گلکسی اس ۲۳ تصمیم خواهد گرفت تا تمام اعضای خانواده گلکسی اس ۲۵ را در تمام بازارها به تراشه اسنپدراگون پرجمدار سال مجهز کند.

این تراشه که احتمالا تا کنون با نام اسنپدارگون ۸ نسل ۴ شناخته می‌شده اما شاید با اسم اسنپدارگون ۸ الیت عرضه شود، از بهترین انتخاب‌های سامسونگ برای سری گلکسی اس ۲۵ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که سامسونگ با سری Galaxy S25 چه راهبردی را اتخاذ خواهد کرد؟

نوشته گلکسی S25 FE سامسونگ شاید با اسم S25 Slim و با تراشه مدیاتک عرضه شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.