ایربادز سونی LinkBuds Open و LinkBuds Fit درکنار بلندگو LinkBuds Speaker رسماً معرفی شدند

سونی به‌تازگی دسته جدیدی از محصولات صوتی خود را معرفی کرده است. ایربادز سونی LinkBuds Open مشابه LinkBuds این شرکت است و LinkBuds Fit نیز جایگزین LinkBuds S شده است. این برند همچنین یک بلندگو با نام LinkBuds Speaker را نیز معرفی کرده است.

ایربادز سونی LinkBuds Open

Sony LinkBuds Open برای تناسب راحت‌تر با پشتیبان‌های Air Fitting که به شما امکان می‌دهد آن‌ها را در تمام طول روز بپوشید، بازطراحی شده‌اند. طراحی open-ear آن‌ها به شما امکان می‌دهد تا صداها و مکالمات محیط را بشنوید. بسته نشدن مجرای گوش با نوک لاستیکی نیز به‌راحتی پوشیدن طولانی‌مدت این ایربادز کمک می‌کند.

سونی همچنین درایور این ایربادز را بازطراحی کرده است. این یک درایور دایره‌ای 11 میلی‌متری با آهن‌رباهای نئودیمیم است که به پردازنده مجتمع سونی V2 متصل می‌شود که پیش از این تنها در مدل پرچمدار WF-1000XM5 استفاده شده بود. این ایربادز از DSEE و Adaptive Volume Control نیز پشتیبانی می‌کند که سطح صدا را بر اساس محیط اطراف شما تنظیم می‌کند.

اتصال LinkBuds Open توسط بلوتوث 5.3 با اتصال چندنقطه‌ای و پشتیبانی از کدک‌های صوتی AAC و LC3 انجام می‌شود. هر کدام از هدفون‌ها از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کنند، اما این امر شامل دستیارهای دیجیتالی معمولی (Siri ،Google Assistant و غیره) نمی‌شود. با ردیابی سر، این مدل از 360 Audio نیز پشتیبانی می‌کند.

LinkBuds Open عمر باتری بهبودیافته‌ای دارد و می‌تواند تا 8 ساعت به‌طور مداوم و تا 22 ساعت با کیس شارژ دوام بیاورد. کیس بسیار کوچک این ایربادز نیز دارای ابعاد 46×46×29.4 میلی‌متر و وزن 30.6 گرم است. هدفون‌ها دارای گواهی IPX4 هستند، بنابراین می‌توانید زیر باران بیرون بروید و نگران آن‌ها نباشید.

ایربادز سونی LinkBuds Open

ایربادز سونی LinkBuds Open

ایربادز سونی LinkBuds Fit

مدل LinkBuds Fit دنباله LinkBuds S است و طراحی بسته دارد. این ایربادز همچنین دارای سرهای سیلیکونی نیز است که سونی آن‌ها را در رنگ‌های مختلف می‌فروشد، بنابراین شما می‌توانید سبک خود را سفارشی کنید. علاوه‌بر این، روکش‌های کیس برای سفارشی‌سازی بیشتر نیز در دسترس هستند.

ایربادز سونی LinkBuds Fit

ایربادز سونی LinkBuds Fit

Fit همچنین برای استفاده طولانی‌مدت طراحی شده است و سونی برای راحتی آن‌ها تلاش زیادی کرده است. این مدل حذف نویز عالی را ارائه می‌دهد و مانند Open، دارای پردازنده یکپارچه V2 می‌باشد و همچنین حالت Auto Ambient Sound برای زمانی که نیاز به شنیدن محیط اطراف خود دارید را به‌همراه دارد.

Fit همچنین از کدک‌های صوتی بهتری با LDAC و LC3 پشتیبانی می‌کند و گواهینامه Hi-Res Audio Wireless را نیز دارد. هر دو ایربادز Open و Fit از انتقال همزمان بلوتوث پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که هدفون چپ و راست اتصال خاص خود را به گوشی هوشمند شما دارند (روش قدیمی این است که یک هدفون به گوشی متصل شود و صدا به هدفون دیگر ارسال شود).

علاوه‌بر کنترل صوتی، LinkBuds جدید همچنین از Wide Area Tap پشتیبانی می‌کند که بعضی از ژست‌های حرکتی را می‌توان با ضربه زدن روی گونه‌تان انجام داد، به‌جای اینکه مجبور باشید به خود هدفون‌ها ضربه بزنید.

این حرکات، به‌علاوه تنظیمات اکولایزر و موارد دیگر را می‌توان با برنامه جدید Sound Connect پیکربندی کرد. می‌توانید دسترسی سریع به پخش‌کننده موسیقی موردعلاقه خود را تنظیم کنید، خواه برنامه خود گوشی باشد یا Spotify. این برنامه همچنین از بلندگوی جدید LinkBuds نیز پشتیبانی می‌کند.

برنامه جدید Sound Connect

برنامه جدید Sound Connect

Fit همچنین دارای گواهی IPX4 است. LinkBuds Fit می‌تواند تا 5.5 ساعت با ANC روشن یا تا 8 ساعت با خاموش بودن آن دوام بیاورد. با کیس، زمان گوش دادن به 21 ساعت می‌رسد (یک ساعت بیشتر از مدت زمان LinkBuds S). ابعاد کیس 47.2×47.2×32.6 میلی‌متر و وزن آن نیز 41 گرم است.

هر سه محصول جدید Fit ،Open و Speaker از پلاستیک‌های بازیافتی استفاده می‌کنند، درحالی‌که بسته‌بندی آن‌ها حاوی پلاستیک نیست.

سونی LinkBuds Speaker

بلندگو جدید سونی با ایربادزهای LinkBuds Open و Fit یکپارچه می‌شود (LinkBuds S قدیمی نیز پشتیبانی می‌شود) و به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور یکپارچه بین گوش دادن ازطریق هدفون یا ازطریق بلندگو جابجا شوید. تصور کنید به خانه می‌آیید، هدفون را بیرون می‌آورید و موسیقی یا پادکست‌تان همچنان به پخش روی بلندگو ادامه می‌دهد.

سونی LinkBuds Speaker

سونی LinkBuds Speaker

این اسپیکر به‌طور معمول روی پایه شارژ کار می‌کند، اما دارای باتری داخلی است که می‌تواند تا 25 ساعت با صدای معقول یا تا 6 ساعت در حالت صدای کامل دوام بیاورد.

این اسپیکر دارای یک توییتر و یک ووفر (اسپیکر X-Balanced) است. در برنامه Sound Connect یک اکولایزر 5 بانده و یک تنظیم Clear Bass پیدا خواهید کرد. دکمه دسترسی سریع همان دسترسی آسان را به خدمات موسیقی موردعلاقه شما ارائه می‌دهد که ایربادزها نیز از آن بهره می‌برند.

قیمت و زمان عرضه محصولات صوتی جدید سونی

LinkBuds Open اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است و قیمت آن 200 دلار است. این ایربادز همچنین در تاریخ 11 اکتبر/20 مهر عرضه خواهد شد.

LinkBuds Fit اکنون درحال پیش‌سفارش است و قیمت آن مشابه مدل قبلی معادل 200 دلار است. این مدل نیز در تاریخ 1 نوامبر/11 آبان عرضه خواهد شد.

LinkBuds Speaker درحال‌حاضر فقط در ایالات‌متحده در دسترس خواهد بود. می‌توانید آن را از Sony.com و Amazon با قیمت 180 دلار پیش‌خرید کنید. این اسپیکر در تاریخ 11 اکتبر/20 مهر عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره محصولات صوتی جدید سونی چیست؟

نوشته ایربادز سونی LinkBuds Open و LinkBuds Fit درکنار بلندگو LinkBuds Speaker رسماً معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.