گلکسی A16 سامسونگ با ۶ سال پشتیبانی نرم‌افزاری و قیمت ۲۳۰ دلاری عرضه می‌شود

گفته می‌شود که گلکسی A16 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G، با قیمت پایه ۲۰۹ یورو (۲۳۰ دلار) وارد بازار می‌شود. حتی در این بازه قیمتی، انتظار می‌رود که سامسونگ به‌روزرسانی ۶ ساله اندروید را ارائه کند.

سری گلکسی A16 سامسونگ موفق به دریافت ۶ سال به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید می‌شود

پس از افشای اطلاعاتی در چند هفته گذشته که مهمترین جزئیات Galaxy A16 5G را نشان می‌داد، هم‌اکنون قیمت های نسخه 4G و 5G این تلفن هوشمند به‌بیرون درز کرده است. ادعا می‌شود که نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی گلکسی A16 4G با قیمت ۲۰۹.۹۰ یورو (معادل ۲۳۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی گلکسی A16 5G با قیمت معادل ۲۳۹.۹۰ یورو (معادل ۲۶۵ دلار) عرضه شود.

قیمت سری Galaxy A16

این دو جانشین سری Galaxy A15، تراشه های متفاوتی خواهند داشت. البته هنوز جزئیات زیادی درباره مدل 4G در دسترس نیست. با توجه به اطلاعات فاش شده، این دو تلفن هوشمند آینده سامسونگ موفق به دریافت ۶ سال به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید و ۶ سال دریافت آپدیت های امنیتی خواهند شد که در این بازه قیمتی بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. با توجه به منطقه عرضه، گلکسی A16 5G سامسونگ به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۳۰۰ یا اگزینوس ۱۳۳۰ مجهز خواهد شد.

این تلفن هوشمند با ۴ تا ۸ گیگابایت حافظه رم به‌همراه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. سامسونگ برای این گوشی آینده خود یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی در نظر گرفته که حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

مطابق با گزارش Notebookcheck، ظاهراً Galaxy A16 دارای گواهینامه IP54 بوده و در برابر نفوذ باران و پاشش آب مقاوم خواهد بود. طراحی کمی تغییر کرده و سامسونگ برای این دستگاه یک فریم تخت با طراحی Key Island (برآمدگی اطراف دکمه های تنظیم صدا و پاور) را در نظر گرفته است. حاشیه بخش پایینی نمایشگر کمی بیشتر از سایر قسمت ها به‌نظر می‌رسد. در حال حاضر هنوز زمان دقیق معرفی گلکسی A16 مشخص نیست.

طراحی و مشخصات گلکسی A16 5G سامسونگ فاش شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی آینده سامسونگ چیست؟ آیا ارائه پشتیبانی نرم‌افزاری ۶ ساله، کاربران را به خرید این دستگاه ترغیب می‌کند؟

نوشته گلکسی A16 سامسونگ با ۶ سال پشتیبانی نرم‌افزاری و قیمت ۲۳۰ دلاری عرضه می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.