ماکت گلکسی S25 اولترا سامسونگ تغییرات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

یکی از بزرگترین مشکلات گلکسی اس ۲۴ اولترا، گوشه های تیز آن است که در کف دست فرو می‌رود. در نتیجه، استفاده از این دستگاه کمی چالش‌برانگیز بوده و اندازه بزرگ این تلفن هوشمند نیز باعث می‌شود نتوانید آن را با اطمینان در دست بگیرید. هم‌اکنون، تصویر ماکت گلکسی S25 اولترا سامسونگ فاش شده که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند دارای گوشه های گردتری نسبت به نسل قبل است.

ماکت گلکسی S25 اولترا فاش شد: گوشه های گردتر از نسل قبل

چندی پیش، رندر های Galaxy S25 Ultra لو رفت که تغییرات طراحی این گوشی را نشان می‌داد. در حال حاضر، چندین تصویر و یک ویدئو از ماکت این تلفن هوشمند منتشر شده که ایده بهتری درباره نحوه قرارگرفتن این دستگاه در دست، به ما می‌دهد.

Galaxy S25 Ultra

ماکت Galaxy S25 Ultra

ماکت گلکسی اس ۲۵ اولترا

یک افشاگر اطلاعات به نام xleaks7، ویدئو و تصاویر ماکت گلکسی S25 اولترا سامسونگ را به اشتراک گذاشته است. این گوشی مانند همیشه بزرگ به‌نظر می‌رسد و دارای ابعاد ۷۷.۶۵ در ۸.۲۵ در ۱۶۲.۸۲ میلی‌متر است. این تلفن هوشمند کمی بلندتر و باریک‌تر از نسل قبل خواهد بود. گلکسی S24 اولترا دارای ابعاد ۷۹ در ۸.۶ در ۱۶۲.۳ میلی‌متر است.

نکته قابل‌توجه، گوشه های گردتر این پرچمدار آینده سامسونگ نسبت به نسل قبل است. می‌تواند خیالمان راحت باشد که در دست گرفتن این تلفن هوشمند راحت‌تر از گلکسی S24 Ultra خواهد بود (اگرچه گوشی های Ultra قبلی از نظر ارگونومی حتی بدتر بودند) و دردسر کمتری خواهد داشت. کناره های گلکسی S25 اولترا، صاف‌تر از نسل قبل به‌نظر می‌رسند.

یک ویدئو از قاب محافظ Galaxy S24 Ultra سامسونگ منتشر شده است

همچنین افشاگر معروف اطلاعات، Ice Universe، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X، ویدئویی را از قاب محافظ شفاف گلکسی S25 Ultra به اشتراک گذاشت. ویدئوی منتشر شده، اطلاعاتی که تاکنون درباره این گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ می‌دانیم را تایید می‌کند.

ویدئو قاب محافظ

مطابق با گزارش Androidauthority، ویدئوی قاب محافظ Galaxy S25 Ultra نشان می‌دهد که محل قرارگیری قلم این گوشی می‌تواند نزدیک به لبه دستگاه باشد. این موضوع در رندر های فاش شده نیز، مشاهده شده بود.

در نهایت اما توجه داشته باشید که اطلاعات مذکور، هنوز در حد یک شایعه هستند و باید منتظر باشیم تا سامسونگ رسماً از این تلفن هوشمند پرچمدار آینده خود رونمایی کند. احتمالاً گلکسی اس ۲۵ اولترا در اوایل سال ۲۰۲۵ میلادی معرفی خواهد شد.

رندر گلکسی S25 Ultra سامسونگ را ببینید

نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

نوشته ماکت گلکسی S25 اولترا سامسونگ تغییرات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.